Ήρθε η ώρα, αν θέλεις να έχεις επίπεδη κοιλιά, να τις βγάλεις από τη διατροφή σου.


Εγώ το έχω ήδη κάνει εδώ και πάρα πολύ καιρό και έχω να ζήσω φούσκωμα στην κυριολεξία από τότε.

Ψωμί

Το λευκό ψωμί δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα. Αν θέλεις να φας ψωμί προτίμησε κάποιο ψωμί ολικής άλεσης το οποίο έχει τουλάχιστον κάποια θρεπτικά συστατικά.

Τυρί

 Το ότι σου λέμε πως πρέπει να αποφεύγεις να τρως τυρί δεν σημαίνει ότι πρέπει να το βγάλεις τελείως από τη διατροφή σου. Έτσι κι αλλιώς το τυρί είναι χρήσιμο για τον οργανισμό αλλά όχι σε μεγάλες ποσότητες. Μείνε μακριά από λιωμένα κίτρινα τυριά.

Αναψυκτικά

 Είναι γεμάτα ζάχαρη και γλυκαντικές ουσίες και δεν περιέχουν ούτε ένα θρεπτικό συστατικό. Επομένως, καλό είναι να τα βγάλεις εντελώς από τη δατροφή σου.

Επεξεργασμένα κρέατα

 Το κρέας γενικά χρειάζεται. Δεν χρειάζεται όμως το επεξεργασμένο κρέας το οποίο το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι ένα ωραιότατο φούσκωμα.

Αλκοόλ

 Το να πιεις ένα ποτάκι μια στο τόσο δεν είναι κακό. Το να πίνεις, όμως, σε καθημερινή βάση είναι πολύ κακό και για την υγεία σου και για την κοιλιά σου.

Χυμοί φρούτων

Όπως τα αναψυκτικά έτσι και οι χυμοί φρούτων είναι γεμάτοι συντηρητικά και γλυκαντικές ουσίες. Το καλύτερο είναι να μάθεις να φτιάχνεις μόνη σου χυμούς στο σπίτι και να πάψεις να αγοράζεις αυτούς του εμπορίου.

Αλάτι

 Όσο λιγότερο αλατισμένο είναι το φαγητό σου, τόσο το καλύτερο. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών και δεν βοηθάει καθόλου στο να έχεις μια επίπεδη κοιλιά.

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου