Αλήθεια  έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσο παχαίνουν τα γλυκά των Χριστουγέννων; Εγώ για να είμαι ‘’δημοσιογραφικά ετοιμοπόλεμη’’ θα σου πω ότι έκανα αυτήν την ερώτηση στον διαιτολόγο, Τάσο Παπαλαζάρου. «Ποια γλυκά πρέπει να αποφεύγουμε και ποια μπορούμε να φάμε»; Σε αυτήν την ερώτηση μου έδωσε τη δική του απάντηση και τη μοιράζομαι μαζί σου για να ξέρεις τι μπορείς να φας τώρα που οι δίπλες, οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα θα έχουν την τιμητική τους στα τραπέζια.

Το μελομακάρονο είναι ένα γλυκό που έχει μεγάλη και καλή θρεπτική αξία, πολύ ωφέλιμο, δεν έχει πολλές θερμίδες αλλά δυστυχώς το έχουμε συνδέσει μόνο με τα Χριστούγεννα. Θα μπορούσαμε να το τρώμε σε όλες τις περιόδους του χρόνου. Προτιμώ μελομακάρονο από κουραμπιέ γιατί μπορεί να έχουν τις ίδιες θερμίδες αλλά το μελομακάρονο έχει ελαιόλαδο αντί για βούτυρο που έχει ο κουραμπιές, έχει τους ξηρούς καρπούς, έχει μέλι αντί για ζάχαρη που έχει ο κουραμπιές, άρα προτιμούμε το μελομακάρονο έναντι των διπλών, του κουραμπιέ ή των άλλων παχυντικών γλυκών.

glikaq

Τον κουραμπιέ μπορούμε να τον τρώμε φυσικά, αλλά με μέτρο. Μετά από το γεύμα μας μπορούμε να τρώμε έναν κουραμπιέ-μπουκίτσα. Μας αρκεί για να πάρουμε τη γεύση του και να μπούμε στο κλίμα των γιορτών.

glika2

Οπότε αν εσύ θέλεις να έχεις και καλή υγεία και να διατηρηθεί η σιλουέτα σου άψογα, φάε συνετά κι απέφυγε τις υπερβολές.

The following two tabs change content below.
Μαρκέλλα Σαράιχα

Μαρκέλλα Σαράιχα

Μου αρέσει να παρατηρώ τους γύρω μου, να περιποιούμαι τους αγαπημένους μου ανθρώπους και να γράφω...τις ιστορίες τους! Σκέψεις και συναισθήματα της διπλανής πόρτας που μπορούν να γίνουν αυτοτελή επεισόδια μιας σειράς στην τηλεόραση ή βιωματικά άρθρα που θα μας αγγίξουν. Σε αυτό το διαδικτυακό ταξίδι θα είμαστε μαζί και θα καταγράφουμε ό,τι μας κάνει κλικ στην καθημερινότητά μας! Από θέματα άσκησης και σωστής διατροφής μέχρι θέματα σχέσεων και ομορφιάς!