Το φαγητό της ημέρας είναι μια πανεύκολη και γρήγορη συνταγή από το καινούριο βιβλίο της Deliciously Ella: γεμιστές, λαχταριστές κόκκινες πιπεριές με μανιτάρια και κουκουνάρι σε μια νόστιμη σως από ταχίνι και λάιμ.

Οι πιπεριές έχουν αξιοσημείωτες ευεργετικές ιδιότητες, γι’ αυτό είναι σημαντικό να τις καταναλώνουμε συχνά είτε σε σαλάτες είτε σε φαγητά!

Η κατανάλωση της πιπεριάς μπορεί να μας βοηθήσει να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη λοιμώξεων, καρδιαγγειακών νοσημάτων, παθήσεων των αρθρώσεων, οφθαλμολογικών παθήσεων και γενικότερα, βελτιώνει την υγεία και διατηρεί ισχυρό το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Ειδικά η κόκκινη και η πορτοκαλί πιπεριά είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες, λυκοπένιο, βιταμίνη Κ, Α, C. Η κατανάλωσή τους συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των ματιών και της όρασης.

Θα λατρέψεις την vegan εκδοχή των ορφανών γεμιστών!

ΥΛΙΚΑ (ΓΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ)

2 κόκκινες πιπεριές

30γρ κουκουνάρι

12 μανιτάρια

4 σκελίδες σκόρδο

1 κτ σούπας ταχίνι

Χυμό από ένα λαιμ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Κόβεις τις πιπεριές στη μέση και βγάζεις το κομμάτι με τα σπόρια. Σε ένα ταψάκι απλώνεις τις πιπεριές με λίγο λάδι και αλατοπίπεπερο και ψήνεις στο φούρνο για περίπου 20 λεπτά.

Παράλληλα σε ένα τηγάνι καβουρδίζεις για περίπου 5 λεπτά τα κουκουνάρια μέχρι να ροδίσουν, και κόβεις τα μανιτάρια και το σκόρδο σε πολύ μικρά κομματάκια. Τσιγαρίζεις με λίγο λάδι το σκόρδο και προσθέτεις τα μανιτάρια με λίγο αλατοπίπερο και σωτάρεις.

Σβήνεις τη φωτιά και ανακατεύεις τα μανιτάρια με τα κουκουνάρια, το χυμό από το λάιμ και το ταχίνι. Γεμίζεις τις πιπεριές και βάζεις στο φούρνο για άλλα 15 λεπτά.

The following two tabs change content below.
Κορίνα Καραδήμου
Παράλληλα με τη δουλειά της στο μάρκετινγκ αποφάσισε να σπουδάσει Θεραπευτική Διατροφολογία στο College of Naturopathic Medicine στο Λονδίνο. Αγαπάει τον ήλιο, τη γιόγκα, τα ταξίδια και το πλούσιο σε θρεπτική αξία φαγητό. Σιχαίνεται τις δίαιτες, τη στέρηση και τη ρουτίνα! Θεωρεί την τροφή φάρμακο και ότι το φαγητό είναι η πιο στενή σχέση που έχουμε με τον εαυτό μας καθώς είμαστε αυτό που τρώμε. Ακολουθεί μια φυτική διατροφή χωρίς ζάχαρη και γλουτένη και στόχος της είναι να αποδείξει ότι το υγιεινό φαγητό μπορεί να είναι γρήγορο, εύκολο και κυρίως λαχταριστό! Στο μπλογκ της www.thesauchalife.com και στη σελίδα της στο facebook www.facebook.com/thesauchalife θα βρείτε πολλές συνταγές και συμβουλές για να ακολουθήσετε έναν πιο καθαρό τρόπο ζωής!