Έχουμε ακούσει για φράουλες, μπανάνες αλλά ομολογώ πως τα μανταρίνια δεν τα είχα σκεφτεί ποτέ με επικάλυψη σοκολάτας! Αυτό το φρούτο του χειμώνα έχουμε μάθει να το καταναλώνουμε ως έχει, αλλά τις ημέρες που θέλουμε γλυκό και όχι “φρούτο” αυτή η γρήγορη και χαμηλή σε θερμίδες συνταγή είναι η καταλληλότερη!

Ακόμη και αν δεν είσαι fan των εσπεριδοειδών θα σε συμβούλευα να τη δοκιμάσεις! Όχι μόνο γιατί είναι νόστιμη, αλλά γιατί θα σου δώσει περισσότερες φυτικές ίνες, βιταμίνες C και Α και το πιο βασικό μόνο 100 θερμίδες!!

Πάμε να δούμε τι θα χρειαστείς 

Υλικά για 4 μερίδες

4 μανταρίνια (ή πορτοκάλια) ξεφλουδισμένα και χωρισμένα σε φετάκια

40 γρ. μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα πάνω από 70% σε κακάο

3 κ.σ. τρίμμα αμυγδάλου

Εκτέλεση

Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί ή σε φούρνο μικροκυμάτων ανακατεύοντας τακτικά για να μη μας κολλήσει. Σε ένα άλλο βαθύ μικρό μπολάκι βάζουμε το τρίμμα αμυγδάλου. Με τη βοήθεια μικρής λαβίδας ή με το χέρι βουτάμε τις φέτες μανταρινιού στη σοκολάτα μέχρι να καλυφθούν ως τη μέση και στη συνέχεια τα περνάμε από το μπολ με το τρίμμα αμυγδάλου. Βάζουμε στο ψυγείο για λίγα λεπτά ώστε να πήξει ξανά η σοκολάτα.

Διατροφικές πληροφορίες ανά μερίδα

Ενέργεια: 100 kcal

Υδατάνθρακες: 10 γρ.

Πρωτεΐνη: 1.3 γρ.

Λιπαρά: 4.3 γρ.

Κορεσμένα Λιπαρά: 2.4 γρ.

Φυτικές Ίνες: 2.4 γρ.

The following two tabs change content below.
Μάνος Δημητρούλης
Mετά από πολλά χρόνια προσωπικής εφαρμογής προσεκτικής διατροφής, πολλών ταξιδιών και γαστρονομικών εμπειριών, ο Μάνος Δημητρούλης ενσωματώνει στα διαιτολόγια του ισορροπημένες συνταγές μαγειρικής, μετατρέποντας τη διατροφή και την απώλεια βάρους σε ευχάριστη και μοναδική εμπειρία. Το 2014 φτιάχνει το δικό του κανάλι συνταγών στο youtube στην προσπάθεια του να επιμορφώσει τον κόσμο και να τον βοηθήσει να μαγειρεύει υγιεινά και ταυτόχρονα νόστιμα. Παραδίδει σεμινάρια υγιεινής διατροφής και μαγειρικής ενώ είναι ο συγγραφέας του βιβλίου DietStories, που περιέχει πάνω από 100 έξυπνες συνταγές υγεινής μαγειρικής πλαισιωμένες από διατροφική ανάλυση και σε μορφή καθημερινού διαιτολογίου.