Αυγά. Πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεϊνη, με πάρα πολλά οφέλη για εσένα, ιδιαίτερα αν γυμνάζεσαι ή ασχολείσαι με τον αθλητισμό. Πώς όμως θα τα μαγειρέψεις και θα τα απολαύσεις σωστά ανάλογα με τα γούστα σου;


Γενικά υπάρχουν διάφορα γούστα για τα αυγά. Εμένα προσωπικά μου αρέσει να είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ μελάτου και σφιχτού, ζουμερό στο κέντρο όπως στην φωτογραφία.

egg_keepup

Ας δούμε κάποιες γενικές πληροφορίες για το βράσιμο των αυγών:

  • Ιδανικά τα αυγά θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου καιόχι παγωμένα από το ψυγείο για να αποτρέψουμε το ράγισμα στο τσόφλι.
  • Τα αυγά θα πρέπει να μπαίνουν σε κρύο νερό και μετά να ξεκινάει η διαδικασία βρασμού.
  • Λίγο αλάτι στο νερό μπορεί να αποτρέψει ενδεχόμενο ράγισμα στο τσόφλι.
  • Ανάλογα με το μέγεθος του αυγού χρειάζεται διαφορετικός χρόνος βρασμού (πχ: Αυγά Small, Medium, Large κτλ).

Διαδικασία:

  • Βάλε το αυγό σε κρύο νερό.
  • Δώσε μια βράση.
  • Χαμήλωσε την ένταση την φωτιάς έτσι ώστε να σιγοβράζει(δηλαδή να βγάζει ίσα ίσα μικρές μπουρμπουλήθρες)
  • Για μελάτα αυγά βράσε για 5-7 λεπτά, για μέτρια αυγά βράσε για 7-9 λεπτά και για σφιχτά 9-12 λεπτά.
  • Κρύωσε. Ξεφλούδισε. Απόλαυσε.

Εναλλακτική μέθοδος για ζουμερά μέτρια αυγά:

  • Βάλε το αυγό σε κρύο νερό.
  • Δώσε μια βράση.
  • Κλείσε την φωτιά και άφησε το αυγό για 10′ πάνω στην κλειστή εστία.
  • Κρύωσε. Ξεφλούδισε. Απόλαυσε.

Meal Prep: Βραστά αυγά για τους γυμναστηριακούς φίλους μου

Αν είσαι η τύπισσα ή ο τύπος που τρώει ΠΟΛΛΑ αυγά μέσα στην εβδομάδα θα σου πω ένα κολπάκι να τα βράζεις όλα μαζί χωρίς να πολύ ασχολείσαι και να κάνεις την ίδια διαδικασία συνέχεια άρα να γλυτώνεις πολύτιμο χρόνο. Αν έχεις σοβαρή κατσαρόλα (σε μέγεθος εννοώ) μπορείς να βράσεις ταυτόχρονα ακόμα και 40 αυγά. Γιουαααααάτ??? Ε ναι!

Η διαδικασία έχει ως εξής:

Βάλε όλα τα αυγά προσεκτικά σε μια κατσαρόλα και γέμισε με την με κρύο νερό.

Βάλε την κατσαρόλα στην φωτιά και δώσε μια βράση(όσο περισσότερα τα αυγά τόσο περισσότερη ώρα χρειάζεται το νερό για να πάρει βράση.

Μόλις το νερό βράσει κράτησε 1 λεπτό, κλείσε την φωτιά και άσε τα αυγά για 20 λεπτά μέσα στο βραστό νερό.

Βάλε την κατσαρόλα στον νεροχύτη και ρίξε άφθονο κρύο νερό μέχρι να κρυώσουν.

Αποθήκευσε τα στο ψυγείο.

The following two tabs change content below.
Λάμπρος Βακιάρος
Είμαι ο Λάμπρος και σκοπός μου είναι να κατευθύνω εσένα που θες να "μπείς" στο fitness mentality και να αλλάξεις κάποια πράγματα που τόσο καιρό θέλεις στον εαυτό σου. Είμαι επαγγελματίας μάγειρας με πολύ μεγάλη αγάπη για το fitness την γυμναστική και την εξέλιξη και όποιαδήποτε συνταγή σου δίνω εδώ, είναι δοκιμασμένη. Γι’αυτό stay tuned, γιατί διάφορες λαχταριστές συνταγές που θα κάνουν τη ζωή λίγο πιο ‘νόστιμη’ θα σε περιμένουν να τις μαγειρέψεις και να τις δοκιμάσεις!