Ο πόνος στον αυχένα είναι ο πλέον «αγαπημένος» πόνος όλων των ανθρώπων, που εργάζονται σε γραφείο ή αντλούν πολλές ώρες της ημέρας τους μπροστά από τον υπολογιστή. Το αυχενικό σύνδρομο δε κοιτάει χρόνια και ηλικία και είναι άκρως επιθετικό.


Για να μην πονάς άλλο στον αυχένα, δες παρακάτω πως θα καταφέρεις να ανακουφιστείς μέσω της γυμναστικής. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση του αυχενικού συνδρόμου, όμως πρέπει να γίνονται σωστά και συστηματικά οι ασκήσεις.

Κάνε το παρακάτω πρόγραμμα τρεις φορές την εβδομάδα και θα δεις αισθητή βελτίωση τους επόμενους 3 μήνες.

Δείτε το video

The following two tabs change content below.
Αργυρώ Ντόκα

Αργυρώ Ντόκα

Από την ανθρωπολογία βρέθηκα μπλεγμένη για χρόνια σε μία σχέση πάθους με τη δημοσιογραφία. Από το 2008 ταξιδεύω στον πραγματικό κόσμο και μεταφέρω τις εμπειρίες μου στο διαδικτυακό, δημιουργώντας εικόνες, αισθήσεις και… αντιδράσεις! Το μότο μου είναι ό,τι γίνεται, γίνεται για καλό, αλλά ό,τι κανείς από μόνη σου γίνεται για το καλύτερο! Εδώ θα μιλήσουμε για ό,τι μας κάνει να αισθανόμαστε και να είμαστε όμορφες μέσα και έξω. Ταξίδια, διατροφή, άσκηση, σχέσεις και πολλά πολλά ακόμα… Stay tuned!