Έχεις γυμνάσει ποτέ γάμπες και αστραγάλους; Αν η απάντηση είναι “όχι”, τότε δες πώς θα το κάνεις πολύ γρήγορα με τις 3 πολύ απλές ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Είναι πολύ σημαντικό να τεντώνεις αυτά τα δύο σημεία των ποδιών σου καθώς τα χρησιμοποιείς κάθε μέρα όταν περπατάς, τρέχεις, πηδάς και γενικά αθλείσαι. Οι αδύναμοι αστράγαλοι και γάμπες μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμούς. Γι’αυτό είναι πολύ σημαντική η ενδυνάμωσή τους.

  • Basic Calf Raise

keep_askisi01

  • Internal Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα μέσα)

keep_askisi03

  • External Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα έξω)

keep_askisi02

Κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση και επανέλαβε κάθε μέρα όπου κι αν είσαι (στο γραφείο, στο σπίτι ή και στη βόλτα).

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου