Για να αποφύγεις τα γνωστά κρυολογήματα ακολούθησε 6 διατροφικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να θωρακίσεις τον οργανισμό σου και να συνεχίσεις υγιής και γεμάτη ενέργεια!


Αντιοξειδωτικά: Τα αντιοξειδωτικά «πολεμούν» τις ελεύθερες ρίζες και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Προτίμησε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες C και E, όπως πορτοκάλια, λεμόνια, πιπεριές, κουνουπίδι, μπρόκολο, μαϊντανός, ελαιόλαδο, αμύγδαλα, ηλιόσποροι, ελιές και καρότα, σπανάκι και κόκκινο κρέας. Η αγαπημένη σου μαύρη σοκολάτα, το κακάο, το τσάι και το κόκκινο κρασί θα σου προσφέρουν τις πολυφαινόλες, που χρειάζεσαι.

Ω-3 λιπαρά οξέα: Σημαντικά για την αφύπνιση του ανοσοποιητικού συστήματος, αφού ενεργοποιούν τα λευκοκύτταρα. Οι τροφές, που χρειάζεσαι είναι τα λιπαρά ψάρια, όπως σολομός, σαρδέλες, σκουμπρί, ρέγγα, τόνος και γαύρος, ο λιναρόσπορος και τα καρύδια.

Προβιοτικά: Αποτελούν φιλικά προς τον οργανισμό σου βακτήρια, που βοηθούν στην πέψη και απορρόφηση των σημαντικών συστατικών. Το γιαούρτι και το ξινόγαλα θα πρέπει να μπουν στη λίστα σου.

Σκόρδο: Αν και λίγο «μυρωδάτο», το σκόρδο είναι πλούσιο σε αλισίνη, η οποία λειτουργεί ως σκληρό αντιικό στον οργανισμό σου. Βοηθά τόσο στην πρόληψη όσο και στην άμεση αντιμετώπιση των ιώσεων.

Μέλι: Οι αντιβακτηριακές ιδιότητες του μελιού μπορούν να σε προστατεύσουν από μικρόβια, που επιδιώκουν να σε ρίξουν άρρωστη στο κρεβάτι. Μία κουταλιά στο ζεστό ρόφημά σου ή στο γιαούρτι και τις φρυγανιές κάνει θαύματα.

Νερό: Το δωρεάν αλλά θαυματουργό φάρμακο, το νερό, είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Η σωστή δοσολογία νερού βοηθά στην αποβολή τοξινών από τον οργανισμό, ενώ παράλληλα ενυδατώνει σωστά τα μάτια και τη μύτη.

The following two tabs change content below.
Αργυρώ Ντόκα

Αργυρώ Ντόκα

Από την ανθρωπολογία βρέθηκα μπλεγμένη για χρόνια σε μία σχέση πάθους με τη δημοσιογραφία. Από το 2008 ταξιδεύω στον πραγματικό κόσμο και μεταφέρω τις εμπειρίες μου στο διαδικτυακό, δημιουργώντας εικόνες, αισθήσεις και… αντιδράσεις! Το μότο μου είναι ό,τι γίνεται, γίνεται για καλό, αλλά ό,τι κανείς από μόνη σου γίνεται για το καλύτερο! Εδώ θα μιλήσουμε για ό,τι μας κάνει να αισθανόμαστε και να είμαστε όμορφες μέσα και έξω. Ταξίδια, διατροφή, άσκηση, σχέσεις και πολλά πολλά ακόμα… Stay tuned!