Ότι προσπαθείς συνεχώς να βρίσκεις δικαιολογίες για να γλιτώσεις τη γυμναστική είναι δεδομένο. Μη γνέφεις αρνητικά. Το κάνεις! Και ψεύδεσαι και το κάνεις!

Κάποιες φορές μπορεί όντως να έχεις δίκιο αλλά η αλήθεια είναι πως ένα 10λεπτο την ημέρα σίγουρα το έχεις ελεύθερο. Και οι επιστήμονες έρχονται να σου πουν πως αυτά τα 10 λεπτά άσκησης είναι όλα όσα χρειάζεσαι.

Μια νέα έρευνα μας λέει πως υπάρχει ένα είδος άσκησης το οποίο και δεν χρειάζεται να έχεις γυμναστεί ξανά στο παρελθόν και μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να κάψεις λίπος. Μιλάμε για το ανεβοκατέβασμα σκαλιών.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι επιστήμονες έβαλαν μια ομάδα νεαρών γυναικών να κάνουν μια προπόνηση 10 λεπτών την οποία θα έπρεπε να κάνουν 3 φορές την εβδομάδα για 6 εβδομάδες. Αυτό που προέκυψε ήταν πως όταν οι γυναίκες ανέβαιναν σκαλιά για 20 δευτερόλεπτα, ξεκουράζονταν για 2 λεπτά και επαναλάμβαναν για άλλες 3 φορές, έβλεπαν θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα τους.

Με λίγα λόγια, αποδείχτηκε πως αν ανεβοκατεβαίνεις σκάλες για 10 λεπτά είναι σαν να κάνεις 12 λεπτά burpees.

Mάθε λοιπόν να αφιερώνεις 30 λεπτά την εβδομάδα (3 δεκάλεπτα) ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες και θα δεις μεγάλες αλλαγές στο σώμα σου. Πλέον δεν έχεις καμιά δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς.

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου