Τώρα που οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν όλο και πιο πολύ το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να βγεις έξω για να γυμναστείς. Σε καταλαβαίνω! Επειδή, όμως, δεν μου αρέσει καθόλου να γυμνάζομαι κλεισμένη σε ένα γυμναστήριο, έχω βρει τους τρόπους που με βοηθούν να γυμνάζομαι έξω ακόμα και όταν η ζέστη είναι μεγάλη.

Να είσαι ευέλικτη σχετικά με το πότε γυμνάζεσαι

 Όταν βλέπεις ότι έχει πολύ ζέστη κάποιο πρωινό άσε την προπόνηση για το απόγευμα. Με αυτόν τον τρόπο θα γυμνάζεσαι τις πιο δροσερές ώρες της ημέρας.

kl_zesti02

Πίνε νερό όλη μέρα και όχι μόνο πριν την προπόνηση

Το να είσαι ενυδατωμένη είναι πολύ σημαντικό για να μην έχεις πονοκεφάλους και ζαλάδες την ώρα της προπόνησης. Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής σου πίνε νερό κάθε 15-20 λεπτά.

Κάνε ένα κρύο ντους

 Μπορεί να είναι λίγο κουφό να κάνεις ντους πριν τη γυμναστική αλλά το κρύο νερό θα σε βοηθήσει πολύ να ξεκινήσεις όντας δροσερή. Άσε τα μαλλιά σου βρεγμένα και πιάστα σε έναν κότσο. Όταν αισθανθείς ότι ζεσταίνεσαι την ώρα της προπόνησης μπορείς να τα αφήσεις κάτω για να δροσιστείς έστω και λίγο.

kl_zesti

Μίκρυνε ή χώρισε τις προπονήσεις σου

 Το καλοκαίρι δεν είναι η ιδανική περίοδος για να πιέσεις τον εαυτό σου. Αν, λοιπόν, μπορείς να αντέξεις μόνο 10 λεπτά προπόνησης την ημέρα τότε αφιέρωσε στη γυμναστική σου μόνο αυτά τα 10 λεπτά. Μάλιστα μπορείς να το κάνεις δύο φορές την ημέρα για να συμπληρώνεις ένα 20λεπτο.

KeepUp Girl! 
The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου