Διάβασε γρήγορα το κείμενο αυτό και τρέξε να γραφτείς στο επόμενο μάθημα Pilates ή βρες τις βασικές ασκήσεις για να γυμναστείς σπίτι σου. Είσαι έτοιμη;

Θα χρειαστείς ένα στρώμα γυμναστικής και τις βασικές ασκήσεις, που θα σε βοηθήσουν να κάνεις μια μίνι εισαγωγή στο Pilates!

Οι ασκήσεις γίνονται συνήθως με μια συγκεκριμένη σειρά, η μία μετά την άλλη. Αν και στην αρχή θα σου φανούν απλές, δώσε προσοχή! Χρειάζεται να τις κάνεις με ακρίβεια και να ελέγχεις το σώμα σου. Η τεχνική είναι πολύ σημαντική στο Pilates, όπως και η ισορροπία και η αναπνοή.

Το επόμενο καλό με το Pilates είναι πως είναι από τα προγράμματα γυμναστικής, που δεν απαιτεί πολύ χρόνο. Τα μαθήματα Pilates συνήθως διαρκούν 45 λεπτά έως μία ώρα, αλλά μπορείς να κάνεις λιγότερες ασκήσεις σε λιγότερο χρόνο. Με το Pilates θα καταφέρεις να ενδυναμώσεις τον κορμό, την πλάτη, να ευθυγραμμίσεις και να αποκτήσεις ευελιξία και φυσικά ευεξία.

pillates-1

Τι να περιμένεις από το Pilates;

Το Pilates δεν είναι αερόβιο

Το Pillates δεν είναι μια αερόβια άσκηση, γι’ αυτό φρόντισε πως θα οργανώσεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Η τεχνική είναι πολύ σημαντική στο Pilates, όπως και η ισορροπία και η αναπνοή.

Έχει μεσαίου επιπέδου δυσκολία

Είναι απαιτητική, αλλά δεν είναι το είδος της προπόνησης που θα σε κάνει να ιδρώσεις και να κουραστείς πολύ. Όλες οι κινήσεις στηρίζονται στη συγκέντρωση και στη σωστή αναπνοή. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα νιώσεις τους μυς σου να δουλεύουν φουλ, ειδικά τους κοιλιακούς.

Ποιες περιοχές γυμνάζεις;

Κορμό: Γυμνάζεις όλο τον κορμό, αφού είναι και το σημείο που επικεντρώνεται κυρίως το Pilates.
Πόδια: Για τη εκγύμναση του κορμού θα χρησιμοποιήσει και το πάνω μέρος των ποδιών σου, οπότε τα βάζεις και αυτά στο παιχνίδι.
Γλουτοί. Φυσικά γυμνάζεις και τους γλουτούς, καθώς προσπαθείς να διατηρήσεις ισορροπία.
Πλάτη: Η προπόνηση επικεντρώνεται στην σταθεροποίηση και ευθυγράμμιση της πλάτης και την ενδυνάμωση του κορμού.

pillates-2

Τι άλλο σου προσφέρει;

Μετά από την ενδυνάμωση σημαντικών μυικών ομάδων, μην ξεχνάς πως το Pilates θα σου προσφέρει ευελιξία και θα δώσει και πάλι πλαστικότητα στις κινήσεις σου και τις αρθρώσεις σου.

Την ίδια στιγμή με το Pilates θα καταφέρεις να αποκτήσεις μεγαλύτερη αντοχή, καθώς θα δουλεύεις με το βάρος του σώματος σου και όχι με εξωτερικά βάρη.

Το Pilates αποτελεί μια θαυματουργή μέθοδο άσκησης, που δεν επιβαρύνει τους μύες με πολλά βάρη, βλέπεις γρήγορα αποτέλεσμα στο σώμα σου και σου χαρίζει καλή διάθεση και υγεία.

The following two tabs change content below.
Αργυρώ Ντόκα

Αργυρώ Ντόκα

Από την ανθρωπολογία βρέθηκα μπλεγμένη για χρόνια σε μία σχέση πάθους με τη δημοσιογραφία. Από το 2008 ταξιδεύω στον πραγματικό κόσμο και μεταφέρω τις εμπειρίες μου στο διαδικτυακό, δημιουργώντας εικόνες, αισθήσεις και… αντιδράσεις! Το μότο μου είναι ό,τι γίνεται, γίνεται για καλό, αλλά ό,τι κανείς από μόνη σου γίνεται για το καλύτερο! Εδώ θα μιλήσουμε για ό,τι μας κάνει να αισθανόμαστε και να είμαστε όμορφες μέσα και έξω. Ταξίδια, διατροφή, άσκηση, σχέσεις και πολλά πολλά ακόμα… Stay tuned!