Το boxing το παίζω στα δάχτυλα του ενός χεριού μιας και ο άντρας μου είναι personal trainer στο kick boxing. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να σου δείξω το παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είμαι σίγουρη πως θα σε βοηθήσει να κάψεις άπειρες θερμίδες.

Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.

Ξεκίνα κάνοντας ένα 10λεπτο ζέσταμα με το σκοινάκι σου. Αν δεν έχεις χώρο στο σπίτι σου για να κάνεις σκοινάκι μπορείς να κάνεις την κίνηση χωρίς στην ουσία να κρατάς σκοινάκι στα χέρια σου.

keep_01

Συνέχισε κάνοντας 3 σετ των 10-10 squats έχοντας τον κορμό σου ίσιο και τα χέρια σου ψηλά. Μπορείς αν θέλεις να κρατάς και το σκοινάκι πάνω από το κεφάλι σου.

keep_02

Προχώρα στα push-ups. Κάνε 4 σετ των 25 επαναλήψεων. Αν είσαι προχωρημένη μπορείς να κάνεις 12 σετ των 25 επαναλήψεων.

keep_03

Έπειτα κάνε την παρακάτω άσκηση με τον εξής τρόπο. Ξάπλωσε ανάσκελα στο έδαφος. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ενώνεις με τη γροθιά σου τη μύτη του αντίθετου ποδιού σου. Κάνε 4 σετ των 20 επαναλήψεων ή αν είσαι προχωρημένη κάνε 12 σετ των 20 επαναλήψεων.

keep_04

Ρίξε μερικές γροθιές. Κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων ή αν είσαι προχωρημένη κάνε 12 σετ των 10 επαναλήψεων. 

keep_05

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου