Έχεις δει στο δρόμο κοπέλες με flat οπίσθια; Μήπως είσαι μια από αυτές; Δυστυχώς δεν μπορώ να σε καταλάβω γιατί δεν είχα ποτέ αλλά σίγουρα μπορώ να σε βοηθήσω να δώσεις στα οπίσθιά σου το σχήμα που θέλεις (όπως έκανα και με τις περισσότερες φίλες μου ως personal trainer). Δες 4 ασκήσεις που σίγουρα θα σε βοηθήσουν…

Leg Lift Tap: Ξάπλωσε στο πλάι με τον αγκώνα σου για μαξιλάρι και τα πόδια σου ίσια. Σήκωσε το πόδι που βρίσκεται από την πάνω πλευρά και κατέβασέ το μπροστά και όχι στην ευθεία (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία). Επανέλαβε 12-15 φορές και έπειτα άλλαξε πλευρά.

kl_askisi01

Squat and Lift: Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων και κάνε ένα βαθύ κάθισμα. Καθώς σηκώνεσαι τέντωσε και το ένα σου πόδι στο πλάι. Επανέλαβε 12 φορές και έπειτα άλλαξε πόδι.

kl_askisi04

Γέφυρα με βαράκι: Ξάπλωσε ανάσκελα και λύγισε τα γόνατά σου ακουμπώντας με τα πέλματά σου στο πάτωμα. Κράτα στα χέρια σου και ένα βαράκι. Σήκω σε γέφυρα και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε για 12-15 φορές.

kl_askisi02

Weighted Donkey Kick: Στάσου στα τέσσερα και στερέωσε ένα βαράκι στο πίσω μέρος του γονάτου σου. Σήκωνε το πόδι σου που έχει το βαράκι λυγισμένο προς τα πάνω και επέστρεφε στη θέση σου. Επανέλαβε για 12-15 φορές και έπειτα άλλαξε πόδι.

kl_askisi03

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου