Αυτό που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο για να δείχνεις πιο ψηλή από ότι είσαι και πιο αδύνατη είναι η στάση του σώματός σου. Το μπαλέτο είναι ιδανικό για να σου χαρίσει κορμί-λαμπάδα αλλά υπάρχουν και μερικές ακόμα ασκήσεις που μπορούν να σε οδηγήσουν στο αποτέλεσμα που επιθυμείς.


Είναι πολύ σημαντικό να δυναμώσεις το πάνω μέρος του σώματός σου έτσι ώστε να βελτιώσεις και τη στάση του σώματός σου. Αφιέρωσε μερικά λεπτά, 4 φορές την εβδομάδα στις παρακάτω πολύ απλές ασκήσεις και δεν θα καταλάβεις για πότε θα αρχίσεις να δείχνεις πιο ψηλή και πιο αδύνατη.

Chest Expander

kl_askisi01

Ξάπλωσε στο έδαφος με τα πόδια σου λυγισμένα και τα πέλματά σου να ακουμπάνε στο πάτωμα. Λύγισε τους αγκώνες σου και ένωσε τις παλάμες σου μπροστά από το πρόσωπό σου (σαν να κάνεις προσευχή). Έτσι όπως είσαι απλά άνοιξε τα χέρια σου και κατέβασέ τα στο ύψος του κεφαλιού σου, δεξιά και αριστερά. Θα νιώσεις το στήθος σου και τους ώμους σου να ανοίγουν. Μείνε για 3 αναπνοές και επέστρεψε στην πρώτη θέση. Επανέλαβε 10 φορές. 

Wall Roll-Down

kl_askisi02

Στάσου όρθια μπροστά σε έναν τοίχο με τα χέρια σου δεξιά και αριστερά. Φέρε τα πόδια σου λίγο πιο μακριά από τον τοίχο. Άρχισε να πέφτεις προς τα κάτω χαλαρά. Μείνει για λίγο εκεί και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε 3 φορές.

Shoulder Strengthener

kl_askisi03

Σε όρθια στάση, άνοιξε ελάχιστα τα πόδια σου και πάρε δυο βαράκια στα χέρια. Λύγισε ελαφρά τα γόνατά σου και γύρε τον κορμό σου λίγο προς τα μπροστά. Πίεσε τους ώμους σου μεταξύ τους (σαν να θέλεις να τους ενώσεις – όσο αυτό είναι εφικτό) έτσι ώστε να σηκωθούν και τα βαράκια ελάχιστα προς τα πάνω. Επανέλαβε 10 φορές.

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου