H διάσημη τραγουδίστρια Rita Ora η οποία έχει υπάρξει στο παρελθόν με περισσότερα κιλά, γνωρίζει τι θα πει να κάνεις θυσίες.


“Είναι σαν να είσαι αθλητής”, είπε για την ζωή της που δεν περιλαμβάνει ίχνος ξεκούρασης και συνέχισε, “Πρέπει να προσέχεις και να φροντίζεις το σώμα σου για να μπορέσεις να επιβιώσεις”.

kl_rita01

Η τραγουδίστρια συναντιέται με την personal trainer της, την Nora Alihajdaraj, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα όταν εκείνη βρίσκεται στο Λονδίνο. Δες τις 4 ασκήσεις που τις λέει να κάνει ανελλιπώς όπου κι αν βρίσκεται.

Squat (κάθισμα)

Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων το καθένα

“Αυτή η άσκηση κάνει πολύ καλό στο σώμα σου αλλά κυρίως στους γλουτούς και τα οπίσθιά σου. Πάντα αστειεύομαι με την Rita όταν κάνει αυτή την άσκηση και της λέω να πλησιάζει όσο περισσότερο μπορεί τα οπίσθιά της στο πάτωμα”.

Plank (σανίδα)

Κάνε 3 σετ για τουλάχιστον 1 λεπτό το σετ

“Πρέπει η πλάτη σου και η μέση σου να είναι σε ευθεία. Πρέπει να είναι ίσια σαν τραπέζι και οι γοφοί σου παράλληλοι στο έδαφος. Κατά τη διάρκεια της σανίδας σφίξε τον ποπό σου για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα”.

Burpee

Kάνε 3 σετ των 2 λεπτών το καθένα

“Πρέπει να τα κάνεις με ταχύτητα και ένταση για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Μόλις δεις πως “έχεις” την άσκηση τόλμησε να χώσεις και ένα push-up μέσα”.

Δες εδώ πώς να κάνεις ένα ολόσωστο burpee.

Push-up

Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

“Είναι μια πολύ αποτελεσματική άσκηση. Όσο πιο κοντά έχεις τα χέρια σου μεταξύ τους όσο κάνεις push-ups τόσο περισσότερο γυμνάζεις τους τρικέφαλούς σου. Όσο πιο ανοιχτά τα έχεις τόσο μεγαλύτερη έμφαση δίνεις στο στήθος και στους πρόσθιους δελτοειδείς”.

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου