Σου έχω πει αρκετές φορές πόσο καλή γυμναστική είναι η κολύμβηση και όσο το καλοκαίρι κρατάει ακόμα μπορείς να τον εκμεταλλεύεσαι -τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα- και να πηγαίνεις για μπάνιο. Δες, όμως, τι άλλο μπορείς να κάνεις για να γυμναστείς στην άμμο, τις επιτρεπόμενες ώρες φυσικά! 

Βόλεϊ

Πάρε την παρέα σου, πάρε μια μπάλα του βόλεϊ και ξεκινήστε το παιχνίδι. Τις ώρες που ο ήλιος δε θα καίει τόσο πολύ, τα παιχνίδια στην άμμο είναι ο ιδανικός τρόπος διασκέδασης και εκγύμνασης ταυτόχρονα. Αρκεί να ξέρεις πως παίζοντας 45 λεπτά βόλεϊ θα κάψεις μέχρι και 585 θερμίδες.

kl_paralia01

Γυμναστική με το βάρος του σώματος

Η γυμναστική δεν είναι ντροπή και παρόλο που κάποιοι μπορεί να γελάσουν βλέποντάς σε να κάνεις ασκήσεις γυμναστικής με το βάρος του σώματός σου, μέσα τους θα αναρωτιούνται γιατί δεν το σκέφτηκαν πρώτοι. Κάνε ένα 20λεπτο σετ από push-ups, καθίσματα (squats), σανίδες (planks) και προβολές (lunges) και κάψε κατά μέσο όρο 150 θερμίδες. Δεν είναι και άσχημα..

Τρέξιμο

Και τώρα μπαίνουμε στα βαθιά μιας και το τρέξιμο στην παραλία είναι ένας από τους δυσκολότερους τρόπους εκγύμνασης. Η ανώμαλη επιφάνεια του εδάφους θα σε βοηθήσουν να κάψεις πολύ περισσότερες θερμίδες από ότι αν έτρεχες σε ένα γήπεδο. Με ένα 20λεπτο τρέξιμο μπορείς να κάψεις γύρω στις 300 θερμίδες ανάλογα με την ταχύτητα που τρέχεις και το βάρος που έχεις.

kl_paralia02

The following two tabs change content below.
Κατερίνα Λάσπα
Τα πάντα γύρω μου είναι εικόνα, πληροφορία, συναίσθημα, ερέθισμα και έχουν την δική τους ιδιαίτερη σημασία, KeepUp for a better U!