Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που να μισεί περισσότερο από εμένα τις ασκήσεις για κοιλιακούς. Τις θεωρώ τόσο βαρετές που μου έρχεται να τις παραλείπω κάθε φορά που αποφασίζω να γυμναστώ. Έτσι κατέληξα σε αυτές τις 3 μόνο ασκήσεις τις οποίες κάνω κάθε φορά που θέλω να γυμνάσω τους κοιλιακούς μου.


Russian Twist

kl_koiliakoi01

Αυτή την άσκηση μπορείς να την κάνεις χωρίς εξοπλισμό αλλά αν θέλεις να ξεμπερδεύεις και να δεις πιο σύντομα αποτελέσματα, πάρε ένα βαράκι στα χέρια και ξεκίνα.

Κάτσε στο έδαφος με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματά σου λίγο πιο πάνω από το έδαφος. Πήγαινε τον κορμό σου λίγο προς τα πίσω και κράτα την πλάτη σου όσο πιο ίσια γίνεται. Κράτα το βαράκι και με τα δυο σου χέρια και έτσι όπως είσαι πήγαινε μια δεξιά και μια αριστερά. Επανέλαβε 16 φορές.

Toe Touches

kl_koiliakoi02

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα με ίσια χέρια και πόδια. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σηκώνεις χέρια και πόδια και να προσπαθείς να αγγίξεις με τα χέρια σου τις μύτες των ποδιών σου. Κάνε 20 επαναλήψεις.

Elbow Plank

kl_koiliakoi03

Η σανίδα στους αγκώνες είναι μια άσκηση που μπορεί να γυμνάσει όλο το σώμα και φυσικά τους κοιλιακούς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σταθείς στις μύτες των ποδιών σου και στους αγκώνες σου και να μείνεις σε αυτή τη στάση για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Όσο πιο πολύ μείνεις τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις. Σκέψου ότι το supermodel, Miranda Kerr, μένει 10 ολόκληρα λεπτά σε αυτή τη στάση και πάρε δύναμη.

The following two tabs change content below.
Emily Vagia
Λατρεύω να μαγειρεύω αλλόκοτα πράγματα (όπως λέει και η μαμά μου), να φτιάχνω λίστες, να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους και το αγόρι μου, να διαβάζω, να βλέπω Pretty Little Liars, να τριγυρνάω σε όλο τον κόσμο, να βλέπω ταινίες της Disney, να γυμνάζομαι σαν τρελή, να μιλάω με ηλικιωμένου