Kορίτσια, συγκέντρωση στο σημείο που γυμνάζουμε, εισπνοή/εκπνοή,και… είσαι σίγουρη ότι ξέρεις σε πόση ώρα πρέπει να φας μετά την προπόνηση, για να μην πάει ο κόπος σου χαμένος;!


Υπάρχει ένα χρονικό όριο που μπορείς να φας μετά την άσκηση ώστε να αποκομίσεις τα μεγαλύτερα οφέλη για το σώμα σου με το γεύμα αυτό. Το πιο σύνηθες είναι να προσπαθήσεις να καταναλώσεις αυτό το πρώτο γεύμα μέσα σε 1 ώρα μετά την άσκηση.

Ιδανικό είναι τα πρώτα 30 λεπτά μετά την άσκηση. Και ακόμα ιδανικότερο αμέσως μετά την άσκηση. Μετά από την προπόνηση το σώμα σου είναι εξαντλημένο και χρειάζεται “υλικά” για να αποκαταστήσει τις “ζημιές”.

Αν δεν μπορέσει να βρει αυτά τα “υλικά” μέσω του φαγητού, θα αρχίσει να καταστρέφει το μυϊκό ιστό για να τα βρει. Το να φας αμέσως μετά την προπόνηση θα σε βοηθήσει να αποκομίσεις όλα τα οφέλη της και να αυξήσεις και το μεταβολισμό σου.

Αν δεν είσαι επαγγελματίας αθλητής έχεις μεγάλη ευελιξία στο να προγραμματίσεις τα γεύματα και να επιλέξεις τα φαγητά σου.

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να μάθεις το σώμα σου και πως αυτό αντιδρά στην άσκηση και την προπόνηση.

#Keepup #NeverGiveUp

The following two tabs change content below.
Κατερίνα Λάσπα
Τα πάντα γύρω μου είναι εικόνα, πληροφορία, συναίσθημα, ερέθισμα και έχουν την δική τους ιδιαίτερη σημασία, KeepUp for a better U!