keepup_snacks

10 Super snacks για αδυνάτισμα

By

“Με πιάνει λιγούρα ανάμεσα στα γεύματα και τρώω ό,τι βρω μπροστά μου…” 

Μη νιώθεις μοναξιά… Συμβαίνει στους περισσότερους, ιδιαίτερα με τους εντονότατους ρυθμούς καθημερινότητας που έχουμε!

Συνήθως δεν έχουμε προβλέψει τι θα μπορούσαμε να έχουμε μαζί μας ή τι να επιλέξουμε από έξω “να τσιμπήσουμε” ή στο σπίτι, καθώς είμαστε κουρασμένοι, για να ξεγελάσουμε την πείνα μας με κάτι εύγευστο αλλά και χρήσιμο θρεπτικά για τον οργανισμό μας.

Η σωστή διατροφή απαιτεί αρκετά μικρά γεύματα μέσα στη μέρα.

Σε όλους μας αρέσει να… τσιμπολογάμε. Όμως η συνήθειά μας για “snacking” μπορεί να μας “φορτώσει” με πολλές θερμίδες και πολύ λίγα θρεπτικά συστατικά. Αν όμως το κάνουμε σωστά, μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα της ενέργειάς μας και να μας εφοδιάσει με σημαντικά διατροφικά οφέλη.

Κάποιος θα επέλεγε ένα φρούτο, μια μπάρα δημητριακών, 2-3 crackers. Τα σνακ αυτά ναι μεν μπορεί να μην μας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες, όμως λόγω του ότι περιέχουν κατά βάση υδατάνθρακες δεν μας χορταίνουν. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των αυξομειώσεων στο σάκχαρο, που προκαλούνται όταν ένα σνακ αποτελείται κατά βάση από υδατάνθρακες και ιδιαίτερα υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Όταν πεινάς και θέλεις κάτι να τσιμπολογήσεις, επέλεξε τρόφιμα που περιέχουν κατά βάση πρωτεΐνη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Όταν καταναλώνεις σνακ πρωτεΐνης, το σώμα αισθάνεται πιο χορτάτο και αυτό σε βοηθά να περιορίζεις την πείνα σου, μειώνοντας τις πιθανότητες να καταναλώσεις αργότερα υψηλής θερμιδικής αξίας λιχουδιές, ενώ παράλληλα κρατά το μεταβολισμό σε εγρήγορση.

Διάβασε μερικές ιδέες αγαπημένων μου “μικρών γευμάτων”– σνακ με λίγες θερμίδες, που θα σε κρατήσουν χορτάτη και θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος:

10kai1-snak-pou-kaine-to-lipos

1. Τυρί cottage με το αγαπημένο σου φρούτο (εγώ προσθέτω πράσινο μήλο, berries, αχλαδι, ανανά κλπ ) ή ½ αβοκάντο με τυρί cottage 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με ½ μικρό λιωμένο αβοκάντο και ντομάτα

2. Ωμά Sticks λαχανικών καρότο, αγγούρι, πιπεριές κλπ με 2 κουταλιές της σούπας χούμους

vegetable-sticks

3. 1 ρυζογκοφρέτα με 2 κουταλάκια του γλυκού φυστικοβούτυρο, ½ μικρή μπανάνα σε φέτες και κανέλα

4. 1 φρούτο της επιλογής σου και μια μικρή χούφτα ανάλατα αμύγδαλα ή καρύδια

5. 1 αυγό βραστό & 1 φρυγανιά σικάλεως

food1

6. 1 φρούτο και 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών

7. 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό με 1 κουταλάκι του γλυκού μαγιονέζα light, πάνω σε 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή 2 μικρά παξιμαδοκούλουρα ολικής άλεσης

8. 1 μήλο ή αχλάδι σε φέτες, 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ανακατεμένο με 1 κουταλάκι του γλυκού φυστικοβούτυρο, 1 κουταλάκι μέλι και λίγη κανέλα

pommepoire-ingrds

9. Wrap με 1 φέτα γαλοπούλα, 1 φέτα τυρί light & φέτες μήλου.

10. 1 μικρή tortilla με 1 κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα light και 1 φέτα καπνιστό σολομό

Tip: Yπάρχουν πολλές εναλλακτικές για υγιεινές τροφές και σνακ. Εσύ επέλεξε τις κατάλληλες για τον οργανισμό σου, την όρεξη και το στόχο σου. Επίσης ανάλογα το ημερήσιο πρόγραμμα υποχρεώσεων σου, ρίξε μέσα στην τσάντα σου ό,τι μπορείς να έχεις από υγιεινό snack μαζί σου για την ώρα της… λιγούρας!

With love: Σύντομα θα σου ετοιμάσω και σε βίντεο ενδιαφέρουσες νόστιμες υγιεινές συνταγές που αγαπώ να καταναλώνω

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News