12 υγιεινές συνταγές με μανιτάρια | Light & Γρήγορες

By

Έψαξα και βρήκα 12 σούπερ υγιεινές συνταγές με μανιτάρια οι οποίες θέλουν ελάχιστο χρόνο για να γίνουν και είναι πέρα από light και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΕΣ!

Αγαπώ τα μανιτάρια θα έλεγα όσο αγαπώ και τις σούπες. Όταν μάλιστα αυτά τα δύο συνδυάζονται τότε μπορώ να τρώω το ίδιο φαγητό ξανά και ξανά χωρίς να βαριέμαι ποτέ. Αν λατρεύεις και εσύ τα μανιτάρια τότε παρακάτω θα βρείς πέρα από 3 διαφορετικές μανιταρόσουπες και μερικές ακόμα συνταγές με βασικό συστατικό το απόλυτο “μανιτάρι”!

Vegan συνταγή για φασόλια με φρέσκα βότανα και μανιτάρια!

Κρεμώδης σούπα μανιταριών

Υλικά για 1 μερίδα (65 θερμίδες): 3 κ.σ. αλεύρι, 4 φλ. νερό, 2 κύβοι κότας, 140 γρ. μανιτάρια shiitake, 230 γρ. μανιτάρια portobello, 1 ρίζα σέλινου, 1 κ.σ. light βούτυρο (αν θέλεις)

Εκτέλεση: Ξεκίνα ρίχνοντας το αλεύρι και το νερό στο μπλέντερ. Ρίξε το μείγμα σε ένα κατσαρολάκι και ζέστανε. Πρόσθεσε το σέλινο, τα μανιτάρια, τους κύβους κότας και το βούτυρο και βράσε.

Σκέπασε και βράσε για περίπου 20 λεπτά.

Βγάλε το σέλινο από τη σούπα σου και 1 φλ. από τη σούπα και ρίξε στο μπλέντερ. Χτύπα. Έπειτα ξαναρίξε το μείγμα μέσα στη σούπα και βράσε για μερικα λεπτά ακόμα. Η σούπα σου είναι έτοιμη.

Υγιεινή σαλάτα με κριθάρι και μανιτάρια

Υλικά για 8 μερίδες: 1 φλ. κριθάρι, αλάτι, 2 κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες, 1/3 φλ. + 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 230 γρ. μανιτάρια κομμένα σε μεγάλα κομμάτια, μαύρο πιπέρι, λίγο θυμάρι, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένο, 3 κ.σ. ανάλατο βούτυρο, 1 φλ. κόλιαντρo, 1 φλ. ψιλοκομμένο μαϊντανό, 2 κ.σ. λεμόνι, 45 γρ. παρμεζάνα + λίγη ακόμα για το σερβίρισμα

Εκτέλεση: Φυσικά μπορείς να αντικαταστήσεις το κριθάρι με καστανό ρύζι, κινόα ή και κους κους.

Δες τις υπόλοιπες συνταγές με μανιτάρια στο dearlife.gr.

You may also like

Hot News