28/10-3/11: Τι να φτιάξεις για βραδινό αυτή την εβδομάδα!

By

Αυτό που θέλεις από το βραδινό σου είναι να φτιάχνεται εύκολα, να μην θέλει πολύ ώρα για να ετοιμαστεί και να σε χορτάσει. Ε όλα αυτά θα σου τα προσφέρουν τα παρακάτω βραδινά που σου έχω.

ΔΕΥΤΕΡΑ: Ψητός σολωμός με ντοματίνια και κους κους

Υλικά για 6-8 μερίδες: 1μιση φλ. γιαούρτι, 3 κ.σ. βασιλικό, 1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού, αλάτι, 6 κ.σ. ελαιόλαδο, λίγο θυμάρι, 1,5 κιλό φιλέτο σολωμού, 2 φλ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 4 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. μαϊντανό, 2 φλ. κους κους, 1 κ.σ. ανάλατο βούτυρο

Εκτέλεση: Για τη σως γιαουρτιού ανακάτεψε σε ένα μπολ το γιαούρτι, τον βασιλικό, το ξύσμα λεμονιού και το αλάτι.

Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα τηγανάκι ρίξε 4 κ.σ. ελαιόλαδο. Άπλωσε όλα τα βότανα στον πάτο του τηγανιού. Βάλε από πάνω τον σολωμό. Πρόσθεσε αλάτι και μαγείρεψε για περίπου 25-30 λεπτά.

Ρίξε σε ένα μπολ τα ντοματίνια, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, μαϊντανό και ανακάτεψε. Πρόσθεσε και λίγο αλάτι. Βάλε στην άκρη.

Βράσε νερό σε ένα κατσαρολάκι. Ρίξε μέσα του κους κους και μαγείρεψε για 7 λεπτά. Στράγγισε. Μετέφερε σε ένα μεγάλο μπολ. Πρόσθεσε μέσα το βούτυρο και 1 κ.σ. ελαίλαδο. Πρόσθεσε και λίγο αλάτι. Ανακάτεψε και τα ντοματίνια μέσα στο κους κους. Σέρβιρε.

ΤΡΙΤΗ: Μακαρόνια πουτανέσκα

Υλικά: 2 ντομάτες χωρίς τα σπόρια τους, 2 σκελίδες σκόρδο τριμμένες, 1 κ.γ. κόκκινο πιπέρι, 2 κ.γ. αλάτι, 1μιση φλ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 1 φλ. ελιές χωρίς το κουκούτσι, 2 κ.σ. κάπαρη, 1/4 φλ. ελαιόλαδο, 500 γρ. σπαγγέτι, 1/4 φλ. μαϊντανό

Εκτέλεση: Χτύπα στο μπλέντερ την ντομάτα, το σκόρδο, το κόκκινο πιπέρι και τα 2 κ.γ. αλάτι. Μετέφερε τη σάλτσα σε ένα μεγάλο μπολ και ανακάτεψε με τα ντοματίνια, τις ελιές, την κάπαρη και το 1/4 φλ. ελαιόλαδο.

Μαγείρεψε τα ζυμαρικά σου σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Ανακάτεψε τα μακαρόνια με τη σάλτσα. Σέρβιρε.

ΤΕΤΑΡΤΗ: Σάντουιτς σολωμού

Υλικά για 4 άτομα: 2 φιλέτα σολωμού ψημένα στον φούρνο για 20 λεπτά, 2 πράσινα κρεμμύδια ψιλοκομμένα, 1 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1 κ.γ. ξύσμα λεμονιού, 1/2 φλ. light μαγιονέζα, 4 ciabatta ή focaccia, ρόκα

Εκτέλεση: Aνακάτεψε όλα τα υλικά σε ένα μπολ. Πρόσθεσε και την μαγιονέζα. Αλατοπιπέρωσε. Βάλε σε κάθε σάντουιτς λίγο σολωμό, ρόκα και το 1/4 του μείγματος μαγιονέζας

Πέμπτη: Μανιτάρια ραγού

Υλικά για 4 άτομα: 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, λίγο θυμάρι, 340 γρ. μανιτάρια κομμένα σε κομμάτια, 1 κ.σ. πάστα ντομάτας, 1/2 κ.γ. άμυλο καλαμποκιού, 1 και 3/4 κ.γ. αλάτι, 1/4 φλ. κόκκινο κρασί, 5 φλ. γάλα, 1/2 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, 1/4 φλ. ψημένα ανάλατα φουντούκια, 1 φλ. πολέντα

Εκτέλεση: Ζέστανε 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε ένα μεγάλο τηγάνι. Πρόσθεσε το κρεμμύδι, το σκόρδο, το θυμάρι και μαγείρεψε για 2-3 λεπτά. Πρόσθεσε τα μανιτάρια και 1 κ.σ. ελαιόλαδο και μαγείρεψε για 5-7 λεπτά.

Πρόσθεσε την πάστα ντομάτας και 3/4 κ.γ. αλάτι. Μαγείρεψε για άλλο ένα λεπτό. Ρίξε μέσα το άμυλο καλαμποκιού, το κρασί και 1μιση φλ νερό. Βράσε τη σάλτσα σου για 10-12 λεπτά.

Στο μεταξύ μαγείρεψε την πολέντα. Ρίξε σε ένα κατσαρολάκι την πολέντα, 5 φλ. γάλα και 1 κ.γ. αλάτι. Μαγείρεψε μέχρι να πήξει το μείγμα. Ρίξε μέσα και 1/4 φλ. τυρί. Μετέφερε την πολέντα σε ένα πιάτο. Ρίξε από πάνω το ραγού μανιταριών, το τυρί που έμεινε και τα φουντούκια.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Πένες με κρέμα κολοκύθας

Υλικά για 4 άτομα: 1/2 κιλό πένες, αλάτι, 1 κονσέρβα πουρέ κολοκύθας, 3/4 φλ. light κρέμα γάλακτος, 1μιση κ.γ. καπνιστή πάπρικα, 1/4 κ.γ. μαύρο πιπέρι, 1/4 κ.γ. ψιλοκομμένο μαϊντανό

Εκτέλεση: Μαγείρεψε τα μακαρόνια σου σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία.
Στο μεταξύ μαγείρεψε τον πουρέ κολοκύθας, την κρέμα γάλακτος, την πάπρικα, 1μιση λ.γ. αλάτι και 1/4 κ.γ. πιπέρι. Κάν’το για 3 λεπτά και πρόσθεσε 3/4 φλ. από το νερό που βράζουν τα μακαρόνια σου. Πρόσθεσε και τα μακαρόνια σου, το 1/4 φλ. μαϊντανό και ανακάτεψε. Μετέφερε σε πιάτο, ρίξε λίγο ακόμα μαϊντανό και σέρβιρε.

ΣΑΒΒΑΤΟ: Σούπα βελουτέ καρότο

ΚΥΡΙΑΚΗ: Πίτσα με ρικότα, ντομάτα και πέστο

Υλικά: 3 φλ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και άλλα 2 κ.γ., 1/4 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. μαύρο πιπέρι, 1 μπαγκέτα κομμένη στη μέση, 1 σκελίδα σκόρδο, 1/2 φλ. τυρί ρικότα, 3/4 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, 2 κ.σ. πέστο βασιλικού

Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο σου στους 200 βαθμούς. Ρίξε σε ένα ταψάκι τα ντοματίνια, το αλάτι, το πιπέρι και 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Ψήσε για περίπου 15 λεπτά.

Βγάλε τα ντοματίνα και ψήσε το ψωμί για 5 λεπτά. Βγάλε από τον φούρνο και τρίψε πάνω του το σκόρδο.

Άπλωσε την ρικότα, την ντομάτα και την παρμεζάνα. Ψήσε για περίπου 10 λεπτά. Ρίξε από πάνω την πέστο και σέρβιρε.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα