30 υγιεινές συνταγές | Μια για κάθε μέρα του Ιούνη

By

Επιτέλους καλοκαίρι! Αυτός ο χειμώνας μας φάνηκε βαρύς και δύσκολος και μάλιστα όχι λόγω καιρού. Το καλοκαίρι που ξεκινάει σε θέλει έξω να κάνεις τις βόλτες σου με το πιο αέρινο φόρεμά σου και όχι να ιδρώνεις μέσα στην κουζίνα.

Και γι’αυτό είμαι εγώ εδώ με τις 30 γρήγορες καλοκαιρινές συνταγές μου για τα ζεστά βράδια του Ιούνη (και τα μεσημέρια φυσικά) που το μόνο που θέλεις είναι να φτιάξεις κάτι στα γρήγορα και να το απολαύσεις στη βεράντα σου παρέα με ένα δροσιστικό κοκτέιλ.

Δες ακόμα –> 9 Υγιεινές συνταγές με λιγότερες από 300 θερμίδες!

Θεϊκή καρμπονάρα με καλαμπόκι

Υλικά για 6 μερίδες: 1 μεγάλο καλαμπόκι, 8 φέτες μπέικον κομμένο σε κυβάκια, 1 κόκκινο κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένο, λίγο αλάτι, 1/2 κ.γ. κόκκινο πιπέρι, 500 γρ. λιγκουίνι ή σπαγγέτι, 2 κρόκοι αυγών, 1/3 φλ. κρέμα γάλακτος, 1/2 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, λίγο μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση: Βράσε τα ζυμαρικά σου σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Κράτα από το βρασμένο νερό 1 φλιτζάνι.

Αφαίρεσε το καλαμπόκι με ένα μαχαίρι. Μετέφερέ το σε ένα μπολ. Σε ένα τηγάνι ρίξε το μπέικον και μαγείρεψέ το για 5-6 λεπτά. Βγάλε από το τηγάνι και στέγνωσέ το σε χαρτί κουζίνας.

Πρόσθεσε στο τηγάνι το κρεμμύδι. Μαγείρεψε για 4 λεπτά. Πρόσθεσε το καλαμπόκι και το σκόρδο και μαγείρεψε για 3 λεπτά. Πρόσθεσε αλάτι και κόκκινο πιπέρι.

Ρίξε το νερό απο τα βρασμένα μακαρόνια μέσα στο μείγμα καλαμποκιού. Αύξησε τη θερμοκρασία για να απορροφηθεί το υγρό. Πρόσθεσε και τα ζυμαρικά και ανακάτεψε.

Σε ένα μικρό μπολ ανακάτεψε τους κρόκους αυγού και την κρέμα γάλακτος. Πρόσθεσε στο τηγάνι το μείγμα και ανακάτεψε. Ρίξε και την παρμεζάνα και το μαύρο πιπέρι. Σέρβιρε.

Δες ακόμα –> 14 υγιεινές συνταγές με ζυμαρικά | Για το καλοκαίρι

Σαλάτα με ροδάκινο και χαλούμι στο γκριλ

Υλικά για 4 μερίδες: 1μιση φλ. βασιλικό ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 3 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1 κ.σ. ξίδι ρυζιού, 1/3 φλ. + 4 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι και μαύρο πιπέρι, 170 γρ. φασολάκια πράσινα, 4 κ.σ. ελαιόλαδο, 3 ροδάκινα, 170 γρ. χαλούμι κομμένο σε φέτες, 4 φλ. πράσινα λαζανικά, 1/2 φλ. κουκουνάρι

Εκτέλεση: Σε ένα μικρό μπολ ανακάτεψε τον βασιλικό, το σκόρδο, το λεμόνι και το ξίδι ρυζιού. Πρόσθεσε σιγά-σιγά και 1/3 φλ. ελαιόλαδο. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι.

Βράσε νερό σε ένα κατσαρολάκι. Πρόσθεσε τα φασολάκια και βράσε για 1-2 λεπτά. Μετέφερε αμέσως σε ένα μπολ με κρύο νερό για να τα κρυώσεις.

Άναψε το γκριλ. Άλειψε με ελαιόλαδο τα ροδάκινα κομμένα στη μέση και το χαλούμι. Ψήσε για περίπου 3 λεπτά από την κάθε μεριά.

Βάλε τα πράσινα λαχανικά σε ένα πιάτο. Ρίξε από πάνω τα φασολάκια, τα ροδάκινα και το χαλούμι. Πρόσθεσε το dressing και το κουκουνάρι και σέρβιρε.

Βρες και τις 30 συνταγές του Ιουνίου στο dearlife.gr.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Αυτοί είναι οι 5 κανόνες του “γρήγορου μεταβολισμού” σύμφωνα με την διατροφολόγο της Jennifer Lopez!

Δεν είναι απαραίτητο να τρως ελάχιστα για να χάσεις βάρος. Υπάρχουν μερικές πολύ έξυπνες κινήσεις που μπορείς να κάνεις...
Διαβάστε Περισσότερα