Ένας personal trainer μας εξηγεί πώς να ελέγχουμε τις μερίδες μας για να χάσουμε λίπος!

By

Μάλλον θα έχεις ακούσει ότι το να χάσεις βάρος οφείλεται κατά 80% στη διατροφή σου και κατά 20% στη γυμναστική σου. Αυτό σημαίνει πως η διατροφή και το τι τρως παίζει τεράστιο ρόλο στο πώς είναι το σώμα σου.

Δεν έχει κανένα νόημα να ιδρώνεις στο γυμναστήριο και μετά να τρως μια πίτσα των 1000 θερμίδων.

Αν το έχεις βάλει σκοπό να χάσεις βάρος και λίπος τότε πρέπει να αρχίσεις να προσέχεις τις μερίδες που καταναλώνεις.

Ο personal trainer Max Weber ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία που θα σε βοηθήσει πολύ και θα σε κάνει να καταλάβεις πολλά πράγματα για τις μερίδες.

Το μόνο που χρειάζεσαι για να μετράς τις μερίδες σου είναι το χέρι σου. Για δες παρακάτω…

Για τις γυναίκες μια μερίδα πρωτεϊνης είναι όσο η παλάμη της, μια μερίδα υδατάνθρακα είναι όσο η χούφτα και μια μερίδα λαχανικά όσο η γροθιά. Όσο για τα λιπαρά πρέπει να τρως όσο είναι το μέγεθος του αντίχειρά σου.

Για τους άνδρες τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Μια μερίδα πρωτεϊνη είναι όσο δύο παλάμες, μια μερίδα υδατάνθρακα όσο δύο χούφτες, μια μερίδα λαχανικά όσο δύο γροθιές και μια μερίδα λιπαρά όσο δύο αντίχειρες.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

Beauty Περιποίηση

4 πράγματα που μπορείς να κάνεις με το λάδι καρύδας για τέλεια μαλλιά και επιδερμίδα!

Είναι θαυματουργό λένε το λάδι καρύδας και μπορεί στη διατροφή να μην έχει εξακριβωθεί η χρησιμότητά του (υπάρχουν έρευνες...
Διαβάστε Περισσότερα