5 περίεργοι λόγοι που σε κάνουν να πεινάς όλη την ώρα

By

Σήκωσε το χέρι σου αν έφαγες μια τεράστια σαλάτα για μεσημεριανό και άρχισες και πάλι να πεινάς μια ώρα αργότερα.

Γιατί πεινάς όλη την ώρα; Eίμαι σίγουρη πως πρόκειται για ένα ερώτημα που σε έχει απασχολήσει πολύ. Σίγουρα κάτι φταίει και σου έχω παρακάτω όλους τους λόγους που μπορεί να συμβαίνει αυτό.

Δεν πεινάς απλά έχεις λιγουρευτεί κάτι Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις αν νιώθεις πεινάς λίγο μετά από κάποιο γεύμα σου είναι να αποφασίσεις αν όντως πεινάς ή αν απλά θέλεις να φας ένα cookie γιατί το λιγουρεύτηκες. Μια διατροφολόγος από τη Νέα Υόρκη βάζει τους πελάτες της να κάνουν το τεστ του κοτόπουλου. “Αν δεν πεινάς για ένα κομμάτι κοτόπουλου ή για πρωτεϊνη τότε δεν πεινάς πραγματικά”. Πιες ένα τσάι, κάνει ένα αφρόλουτρο, πάρε να διαβάσεις ένα βιβλίο και παρατήρησε αν πεινάς ακόμα.

Δεν πεινάς αλλά διψάς Πολλές φορές η δίψα παίρνει την μορφή της πείνας. Το σώμα σου δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά πείνας και δίψας. Έτσι μπορεί απλά όταν πεινάς να έχεις αφυδατωθεί και να χρειάζεσαι νερό.

Δεν κοιμήθηκες καλά το βράδυ Ξύπνησες νυσταγμένη; Όταν δεν κοιμάσαι καλά το σώμα σου αποζητά εναλλακτικές μορφές ενέργειας όπως είναι το φαγητό. Έτσι νιώθεις ότι πεινάς ενώ στην πραγματικότητα απλά νυστάζεις. Προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες την ημέρα.

Είσαι πολύ αγχωμένη Φυσικά και υπάρχει η φράση “τρώω αό άγχος” και είναι κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά σε πολύ κόσμο. Το άγχος σου φέρνει πείνα. Επομένως, βάλε κάποιες δραστηριότητες στη ζωή σου που θα σε βοηθήσουν να μειώσουν το στρες. Άρχισε να κάνεις διαλογισμό, να σκέφτεσαι θετικά και να περνάς χρόνο με τους φίλους σου που σε χαλαρώνουν και σου φτιάχνουν τη διάθεση.

Το παρακάνεις στο γυμναστήριο Η γυμναστική βοηθάει στη μείωση του άγχους. Αλλά η πολύ γυμναστική και ειδικά το HIIT ή η αερόβια άσκηση μπορεί να σου δημιουργήσουν πρόβλημα. Όταν γυμνάζεσαι υπερβολικά πολύ καταλήγεις πεινασμένη, κουρασμένη και μίζερη. Μην γυμνάζεσαι πάνω από 5 ώρες την εβδομάδα και αντικατέστησε την πολύ έντονη άσκηση με πιο ήπια γυμναστική όπως είναι η γιόγκα και το πιλάτες.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα; Πρέπει να δοκιμάσεις τη δίαιτα των βραστών αυγών!

Έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα μιας και η δίαιτα των βραστών αυγών έχει αποτελέσματα....
Διαβάστε Περισσότερα