6 τροφές που έχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια!

By

Είμαι σίγουρη ότι δεν το γνωρίζεις αλλά είναι αλήθεια ότι υπάρχουν αρκετές τροφές που έχουν περισσότερη βιταμίνη C από ότι τα πορτοκάλια.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για τον οργανισμό καθώς βοηθάει στο να έχουμε πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτό σημαίνει πως μας βοηθάει στο να μην αρρωσταίνουμε.

Η ποσότητα βιταμίνης C που πρέπει να παίρνεις κάθε μέρα είναι 75 milligrams και ιδανικά από τροφές και όχι από συμπληρώματα.

Ποιες είναι, όμως, οι τροφές που έχουν περισσότερη C από τα πορτοκάλια;

Κόκκινες πιπεριές Έχουν πολύ λίγες θερμίδες και μόνο μισό φλιτζάνι από αυτές έχει 95 milligrams βιταμίνης C.

Παπάγια Κάθε φλιτζάνι παπάγιας έχει 88 milligrams βιταμίνης C. Επιπλέον το συγκεκριμένο φρούτο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α και φυτικών ινών.

Μπρόκολο Κάθε φλιτζάνι με μπρόκολο έχει 81 milligrams βιταμίνης C ενώ αυτό αποτελεί και εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης.

Φράουλες Ένα φλιτζάνι φράουλες έχει 98 milligrams βιταμίνης C.

Καυτερές πράσινες τσίλι πιπεριές Μόλις μια καυτερή πιπεριά έχει 109 milligrams βιταμίνης C. Επιπλέον έρευνες έχουν δείξει πως τα καυτερά φαγητά δίνουν μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό.

Ανανάς Ένα μόνο φλιτζάνι ανανά περιέχει 79 milligrams βιταμίνης C.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα