6 υγιεινά και γρήγορα σνακ για τις μεγάλες βραδινές λιγούρες!

By

Ναι δεν είναι το καλύτερο να τρώμε το βράδυ αλλά αν νιώθουμε ότι το έχουμε πραγματικά ανάγκη τότε ένα σνακ δεν είναι και καταστροφικό. Εξερτάται βέβαια από το σνακ.

Δες παρακάτω ποια είναι τα καλύτερα σνακ για τις βραδινές σου λιγούρες.

Μήλο με φυστικοβούτυρο Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κόψεις ένα μήλο και να το συνδυάσεις με μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Το συγκεκριμένο σνακ έχει 200 θερμίδες και θα σε κρατήσει μέχρι το πρωί.

Ψωμί ολικής άλεσης και γουακαμόλε ή χούμους Βάλε μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης στην τοστιέρα για να ζεσταθεί ελαφρώς. Άπλωσε πάνω λίγο γουακαμόλε ή λίγο χούμους και θα σου φύγει αμέσως η πείνα.

Γιαούρτι με μέλι ή σπόρους chia Το τέλειο σνακ με τις μηδενικές σχεδόν θερμίδες. Ένα γιαούρτι 0% και 1 κ.σ. chia seeds έχει μόνο 160 θερμίδες.

Μπανάνα και ηλιόσποροι Κόψε μια μπανάνα σε φετούλες και ρίξε από πάνω 2 κ.σ. ηλιόσπορους. Θα πάρεις μόλις 150 θερμίδες.

Ντοματίνια με χούμους 1 φλιτζάνι ντοματίνια και 1 κ.σ. χούμους θα σε χορτάσει και θα σε κρατήσει μέχρι το επόμενο πρωί.

Αχλάδι με κατσικίσιο τυρί Κι όμως ταιριάζουν. Κόψε ένα αχλάδι σε κομμάτια και απόλαυσέ το με λίγο κατσικίσιο τυρί.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
FITNESS Workouts

Απόκτησε τους πιο γυμνασμένους κοιλιακούς στον κόσμο με αυτήν την άσκηση!

Και ποιος δεν θέλει κοιλιακούς-φέτες; Πέρα από τους αισθητικούς λόγους για τους οποίους τους θέλουμε όλοι, υπάρχουν αμέτρητα ψυχολογικά...
Διαβάστε Περισσότερα