7-13 Οκτωβρίου: Ζήσε μια full vegetarian εβδομάδα φτιάχνοντας αυτά τα πεντανόστιμα μεσημεριανά!

By

Για να μην τρελαίνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις την εβδομάδα που μας έρχεται σου έχουμε εμείς έτοιμο το μενού. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περάσεις από το σούπερ μάρκετ γυρίζοντας από τη δουλειά.

Δευτέρα
Βελουτέ σούπα με μπρόκολο και μανιτάρια (345 θερμίδες η μερίδα)

Υλικά για 4 άτομα: 1 κιλό μπρόκολο, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες, 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, αλάτι, πιπέρι, 4 φλ. ζωμό λαχανικών, 3 φλ. σπανάκι, 1/2 φλ. παρμεζάνα, 1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού, 3 κ.σ. χυμό λεμονιού, 2 φλ. μανιτάρια

Εκτέλεση: Κόψε το μπρόκολο σε μπουκετάκια.
Ζέστανε το ελαιόλαδο σε ένα κατσαρολάκι και πρόσθεσε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Άφησε για 2 λεπτά.
Πρόσθεσε τα κοτσάνια από το μπρόκολο, αλάτι και πιπέρι και μαγείρεψε για 3 λεπτά.
Πρόσθεσε τα μπουκετάκια μπρόκολου και 1/2 φλ. νερό, σκέπασε με το καπάκι και μαγείρεψε για 3-6 λεπτά. Μετέφερε τα μισά μπουκετάκια σε ένα μπολ και άσ’τα στην άκρη.
Ρίξε στο κατσαρολάκι το ζωμό λαχανικών και το σπανάκι. Μαγείρεψε για 10 λεπτά. Πρόσθεσε την παρμεζάνα, το ξύσμα λεμονιού, το χυμό λεμονιού και χτύπα όλα τα υλικά στο μπλέντερ.
Σέρβιρε με τα μπουκετάκια μπρόκολου που είχες βγάλει στην άκρη και τα μανιτάρια (τα οποία θα έχεις ψήσει σε αντικολλητικό χαρτί στον φούρνο για 20 λεπτά).

Τρίτη
Σαλάτα με kale και ψητό κουνουπίδι (370 θερμίδες η μερίδα)

Υλικά για 4 άτομα: 1/2 κιλό κουνουπίδι, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/4 φλ. χυμό λεμονιού, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 kale ψιλοκομμένο, 1/4 κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες, 1/3 φλ. τυρί φέτα τριμμένη, 1/3 φλ. σταφίδες, 1/3 φλ. κουκουνάρι

Εκτέλεση: Σε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί άπλωσε τα μπουκετάκια κουνουπιδιού. Άλειψέ τα με ελαιόλαδο και 1/8 κ.γ. αλάτι και πιπέρι. Ψήσε στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά.
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακάτεψε το χυμό λεμονιού, το ελαιόλαδο και 1/2 κ.γ. αλάτι. Ρίξε μέσα το kale. Ανακάτεψε. Άσε να ξεκουραστεί για 5 λεπτά.
Μέσα στο kale πρόσθεσε το ψητό κουνουπίδι, το κρεμμύδι, τη φέτα, τις σταφίδες και το κουκουνάρι. Ανακάτεψε και σέρβιρε.

Τετάρτη
Vegan καρμπονάρα

Δείτε τη συνταγή για την πιο νόστιμη vegan καρμπονάρα εδώ.

Πέμπτη
Γεμιστές γλυκοπατάτες (345 θερμίδες η μερίδα)

Υλικά για 4 άτομα: 4 μέτριες γλυκοπατάτες, 1 κονσέρβα μαύρα φασόλια ξεπλυμένα και στραγγισμένα, 1/4 φλ. τριμμένη φέτα, 1/4 φλ. ψημένες κόκκινες πιπεριές, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 3 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό και 1/4 κ.γ. αλάτι

Εκτέλεση: Με ένα μαχαίρι τρυπήστε τις γλυκοπατάτες. Βάλτε τις στον φούρνο και ψήστε μέχρι να μαλακώσουν εντελώς. Πρέπει να τρυπιούνται εύκολα με ένα μαχαίρι.
Ανακατέψτε σε ένα μπολ τα μαύρα φασόλια, τη φέτα, τις πιπεριές, το ελαιόλαδο, τον μαϊντανό και το αλάτι.
Κόψτε στη μέση τις γλυκοπατάτες και με ένα πιρούνι αφαιρέστε την ψίχα τους. Ανακατέψτε την ψίχα με το μείγμα των φασολιών και γεμίστε τις γλυκοπατάτες σας.
Ψήστε στους 180 βαθμούς για περίπου 10 λεπτά.

Παρασκευή
Σάντουιτς με μοτσαρέλα και πέστο μαϊντανού

Υλικά: 1 μπαγκέτα, 1 ντομάτα κομμένη σε φέτες, 3 φέτες μοτσαρέλα, 3 κ.σ. πέστο μαϊντανού (Χτύπα στο μπλέντερ 2μιση φλ. μαϊντανό, 1/3 φλ. κουκουνάρια, 1/3 φλ. + 2 κ.γ. παρμεζάνα, 3 σκελίδες σκόρδο, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/3 φλ. ελαιόλαδο και 1/2 κ.γ. πιπέρι)

Εκτέλεση: Κόψε την μπαγκέτα στη μέση. Άπλωσε στη μια μεριά την πέστο και στην άλλη την μοτσαρέλα και την ντομάτα. Κλείσε το σάντουιτς και είσαι έτοιμη. Αν το θέλεις ζεστό μπορείς να το ζεστάνεις όταν έρθει η ώρα να το φας.

Σάββατο
Πίτα με γύρο ρεβύθι(331 θερμίδες η πίτα)

Υλικά για 4 άτομα: 425 γρ. ρεβύθια κονσέρβα πλυμένα και στραγγισμένα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.σ. πάπρικα, 1 κ.γ. μαύρο πιπέρι, 1/4 κ.γ. αλάτι, 4 πίτες για σουβλάκι, 1 φλ. τζατζίκι, 1/4 κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες, 2 φύλλα μαρουλιού, 1 ντομάτα κομμένη σε φέτες

Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Ανακάτεψε τα ρεβύθια με ελαιόλαδο, πάπρικα, πιπέρι και αλάτι. Ψήσε για 20 λεπτά.
Άπλωσε λίγο τζατζίκι στην κάθε πίτα, πρόσθεσε το 1/4 των ρεβυθιών και τα λαχανικά σου. Δίπλωσε και απόλαυσε.

Κυριακή
Πίτσα με μανιτάρια

Υλικά: 250 γρ. ζύμη για πίτσα (μπορείς να ζητήσεις ζύμη και από τον φούρνο της γειτονιάς σου), 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, 1 φλ. μοτσαρέλα, 1/2 φλ. τριμμένο τυρί fontina, 1μιση φλ. μανιτάρια, 1/4 φλ. τριμμένο κατσικίσιο τυρί, λίγο θυμάρι, αλάτι και μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα ταψάκι άπλωσε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί. Άπλωσε τη ζύμη στο ταψί και ψήσε για 8 λεπτά στον φούρνο. Έπειτα άπλωσε πάνω στη ζύμη το σκόρδο, τη μοτσαρέλα, το τυρί fontina, το κατσικίσιο τυρί και τα μανιτάρια και ψήσε για 6-10 λεπτά.
Βγάλε από τον φούρνο, ρίξε πάνω στην πίτσα σου λίγο θυμάρι και σέρβιρε.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News