7 ιδέες πρωινού με λίγα λιπαρά για περισσότερη ενέργεια

By

Αν βαρέθηκες τα συνηθισμένα, δες εδώ 7 επιλογές για να έχεις ποικιλία στο πρωινό μενού σου και να είστε οικογενειακώς ικανοποιημένοι, μικροί και μεγάλοι. Το καλύτερο; Όλα σου χαρίζουν ενέργεια και είναι με λίγα λιπαρά!

Μπορείς κάθε μέρα να έχεις και διαφορετικό πρωινό… Ρίξε μια ματιά παρακάτω.

  • 1 φλιτζάνι γάλα με 1-2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη και μέλι και 1 φρούτο.
  • 1 φλιτζάνι γάλα, 1 κομμάτι σπιτικό κέικ και 1 φρούτο.
  • 1 φέτα ψωμί και 1 βραστό ασπράδι αβγού, 1 γιαούρτι με 1 κουταλάκι μέλι.
  • 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, ½ φλιτζάνι μούσλι με ½ φλιτζάνι γάλα ή γιαούρτι και 1 φέτα ψωμί με μαργαρίνη και μέλι.

proino

  • 1 γιαούρτι με δημητριακά πρωινού, ξηροί καρποί και 1-2 φρούτα.
  • 1 αβγό βραστό ή ποσέ, 1-2 φέτες ψωμί, λίγο τυρί + 1 φρούτο.
  • 1 ποτήρι χυμό από 1/2 γκρέιπφρουτ, ½ πορτοκάλι και 1 κουταλάκι μέλι, 1 τοστ με μαργαρίνη, 1 φέτα τυρί και 1 φέτα γαλοπούλα.
    Καλή σου μέρα!

You may also like

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Ένας σεφ εξηγεί πώς να φτιάξεις τα πιο τραγανά λαχανάκια Βρυξελλών χωρίς τηγάνισμα!

Λαχανάκια Βρυξελλών! Μπορεί να μην έχεις συνηθίσει να τα τρως και να τα βάζεις στο εβδομαδιαίο διατροφικό σου πρόγραμμα...
Διαβάστε Περισσότερα