7 νηστίσιμες συνταγές για βραδινό έτοιμες σε 15 λεπτά!

By

Δεν έχεις χρόνο; Αυτές οι νηστίσιμες συνταγές για βραδινό μπορούν να είναι έτοιμες σε 15 λεπτά ή και λιγότερο.

Νηστίσιμες ή vegetarian συνταγές για βραδινό! Θα μπορούσες να πεις ότι οι παρακάτω συνταγές ανήκουν και στις δύο κατηγορίες. Δεν περιέχουν κρέας, δεν περιέχουν γαλακτοκομικά αλλά παρόλα αυτά μπορούν να σου δώσουν την πρωτεϊνη που χρειάζεσαι για όσο νηστεύεις ή και γενικότερα.

Δες ακόμα –> 31 Υγιεινές Συνταγές που μπορείς να φτιάξεις αυτόν τον Μάρτη

Δες τις μία μία και αποφάσισε ποια θα φτιάξεις σήμερα το βράδυ. Καθεμιά έχει και κάτι διαφορετικό να σου προσφέρει ενώ όλες είναι νόστιμες και υγιεινές.

Νηστίστιμο Lo Mein

νηστίσιμες συνταγές για βραδινό

Υλικά για 4 άτομα: 3 κ.σ. σόγια σως, 1 κ.γ. σησαμέλαιο για τη σάλτσα, 1 κ.γ. ζάχαρη, 100-200 γρ. ζυμαρικά pasta, 1 κ.σ σησαμέλαιο για τα ζυμαρικά, 3 φρέσκα κρεμμύδια ψιλοκομμένα, 2-3 φλ. κομμένα λαχανικά σε στικς (καρότα, κόκκινες πιπεριές, λάχανο, μανιτάρια, μπρόκολο)

Εκτέλεση: Ρίξε την σόγια σως, το σησαμέλαιο και τη ζάχαρη σε ένα βαζάκι και κούνησέ το πάνω-κάτω. Μαγείρεψε τα ζυμαρικά σου σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Στράγγισε και βάλε στην άκρη.

Ζέστανε 1 κ.σ. σησαμέλαιο σε ένα μεγάλο τηγάνι. Ρίξε μέσα το κρεμμύδι και όλα τα λαχανικά. Σόταρε για 5 λεπτά. Ρίξε μέσα τα ζυμαρικά σου και τη μισή σως. Ανακάτεψε καλά. Ρίξε και την υπόλοιπη σως αν θέλεις. Σέρβιρε με λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι από πάνω.

Γρήγορα νηστίσιμα tostadas

νηστίσιμες συνταγές για βραδινό

Υλικά για 4 άτομα: 1 κονσέρβα καλαμπόκι στραγγισμένο, 1/4 φλ. μαγιονέζα νηστίσιμη, 1/4 φλ. ψιλοκομμένο κρεμμύδι, 1/4 φλ. ψιλοκομμένο κόλιαντρο, χυμό από μισό λεμόνι, 1/4 κ.γ. αλάτι, 2 κ.σ. φέτα νηστίσιμη και λίγη ακόμα για το σερβίρισμα, 1 κονσέρβα φασόλια στραγγισμένα, 8 μίνι τορτίγιες

Εκτέλεση: Σε ένα μεγάλο μπολ ρίξε το καλαμπόκι, την μαγιονέζα, το κρεμμύδι, το κόλιαντρο, τον χυμό λεμονιού, το αλάτι και το τυρί. Ανακάτεψε με ένα κουτάλι Βάλε στην άκρη.

Ζέστανε καλά τα φασόλια σου και λιώσ΄τα με ένα πιρούνι καλά. Ρίξε μερικά φασόλια στην κάθε τορτίγια και από πάνω βάλε 1-2 κουταλιές από το μείγμα καλαμποκιού. Ρίξε από πάνω λίγο ακόμα τυρί και σέρβριρε.

Σούπα με noodles και ντομάτα

νηστίσιμες συνταγές για βραδινό

Υλικά για 1 άτομο: 150 γρ. noodles, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 μικρές ντομάτες κομμένες σε μπουκίτσες, 2μιση φλ. ζωμό λαχανικών ή κότας, 1 κ.γ. σόγια σως, 1/2 κ.γ. σησαμέλαιο, αλάτι και 1 αυγό χτυπημένο

Εκτέλεση: Ξεκίνα βράζοντας σε ένα κατσαρολάκι νερό. Μαγείρεψε τα noodles σου σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Στράγγισε και μετέφερε τα noodles σου σε ένα μεγάλο μπολ. Ρίξε μερικές σταγόνες ελαιόλαδο και ανακάτεψε για να μην κολλήσουν τα noodles σου.

Στο μεταξύ ρίξε σε ένα μεγάλο τηγάνι 2 κ.σ. ελαιόλαδο. Ρίξε μέσα το σκόρδο και το κρεμμύδι. Σόταρε για 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα πρόσθεσε την ντομάτα και μαγείρεψε για μερικά λεπτά μέχρι να γίνει κόκκινο το λάδι στο τηγάνι σου από την ντομάτα. Ρίξε μέσα τον ζωμό, τη σόγια σως, το λευκό πιπέρι, το σησαμέλαιο και αλάτι. Σκέπασε το τηγάνι και άσε την σάλτσα σου να γίνει για 3 λεπτά.

Χτύπα το αυγό σου σε ένα μπολάκι. Ξεσκέπασε το τηγάνι, δυνάμωσε λίγο τη θερμοκρασία και ρίξε μέσα το αυγό. Κλείσε το μάτι και ρίξε την σούπα στα noodles σου. Ρίξε από πάνω λίγο κρεμμύδι ψιλοκομμένο. Σέρβιρε την σούπα σου σούπερ ζεστή.

Βρες τις υπόλοιπες νηστίσιμες συνταγές στο dearlife.gr.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News