7 τρόποι για να σου φύγει εντελώς το φούσκωμα μέχρι το βράδυ

By

Έχεις να πας σε κάποιο σημαντικό ραντεβού και αισθάνεσαι πρησμένη; Δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την ημέρα του ραντεβού τις συμβουλές που σου δίνουμε παρακάτω.

Ξεκίνησε την ημέρα σου σωστά Πιες ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί για να ενεργοποιήσεις το πεπτικό σου σύστημα. Για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα ρίξε λίγη κανέλα ή πιπέρι καγιέν που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

Πίνε νερό όλη μέρα Ξέχνα αναψυκτικά και κάθε άλλους είδους ρόφημα και μείνε πιστή στο νερό.

Απόφυγε τα γαλακτοκομικά Η ευαισθησία στη λακτόζη είναι ένα πολύ κοινό πρόβλημα από το οποίο πάσχουν πολύ χωρίς καν να το γνωρίζουν. Απόφυγε, λοιπόν, την κατανάλωση του γάλακτος, του τυριού και του γιαουρτιού.

Απόφυγε το αλάτι Προφανές αλλά πολύ αληθινό. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών και έτσι καλό θα είναι να προτιμήσεις να ρίξεις άλλα μπαχαρικά στο φαγητό σου όπως είναι το πιπέρι, το δεντρολίβανο και η ρίγανη.

Μάσα πιο αργά Όταν τρως πολύ γρήγορα καταπίνεις και αέρα μαζί με το φαγητό σου πράγμα που προκαλεί φούσκωμα. Μάθε να μασάς πιο αργά και περισσότερη ώρα το φαγητό σου.

Τρώγε πιο έξυπνα Υπάρχουν τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεφορτωθείς το ανεπιθύμητο φούσκωμα. Τα σπαράγγια για παράδειγμα είναι μια από αυτές τις τροφές. Το ίδιο ισχύει και με το καρπούζι.

Πάγωσε το πρόσωπό σου Αν τα μάτια και τα μάγουλά σου δείχνουν πρησμένα τότε κάνε αυτό το πολύ απλό κόλπο: Βάλε σε μια πετσέτα μερικά παγάκια και τρίψε την πρησμένη περιοχή. Αυτό θα διώξει τις φλεγμονές.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News