9 τροφές για να βάλεις stop στην λαιμαργία σου μία και καλή!

By

Εάν οι βόλτες σου προς την κουζίνα ολοένα και πληθαίνουν και το στομάχι σου δεν λέει να κλείσει, τότε πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου αυτές τις 9 τροφές για να κλείσεις την όρεξη σου μία και καλή!

large-ορ-922x562

Bραστά αυγά
Τα θρεπτικά στοιχεία και οι πρωτεΐνες των αυγών μπορούν να κατευνάσουν την πείνα σου.

Πλιγούρι βρώμης
Τρώγοντας αδιάλυτες φυτικές ίνες, όπως είναι το πλιγούρι βρώμης, η όρεξη μας περιορίζεται και χάνουμε κιλά, γιατί επιβραδύνεται η διαδικασία της πέψης και αισθανόμαστε πλήρεις για περισσότερο διάστημα.

Μέντα

Σύμφωνα με τον δρ. Alan Hirsch, η μυρωδιά της μέντας απενεργοποιεί την όρεξη, καθώς «χτυπά» πάνω στους υποδοχείς των νεύρων μέσα στη μύτη. Οι ορμόνες, που απελευθερώνονται, ειδοποιούν τον εγκέφαλο ότι το στομάχι γέμισε.

Ξηροί καρποί
Φάε μια χούφτα ξηρών καρπών π.χ. 6 καρύδια, 12 αμύγδαλα ή 20 φιστίκια. Μέσα σε 20 λεπτά, θα νιώσεις ότι έχει «σβηστεί» η πείνα σου. Ειδικά τα αμύγδαλα περιέχουν το αμινοξύ φαινυλαλανίνη, που σηματοδοτεί στην απελευθέρωση της CCK, ορμόνης υπεύθυνης για την επιβράδυνση της πέψης.

Πιπεριές τσίλι
Πρόσθεσε καυτερές πιπεριές στα φαγητά σου, καθώς μπορούν να περιορίσουν σημαντικά την όρεξή με την καψαϊκίνη, μια φυσική χημική ουσία που οδηγεί προς την απώλεια βάρους και αυξάνει τους ρυθμούς του μεταβολισμού.

Αβοκάντο

Μισό αβοκάντο σαν συνοδευτικό του μεσημεριανού σου αρκεί για να περιορίσετε το τσιμπολόγημα μέσα στην ημέρα. Σε πείραμα με 26 άτομα, όσοι έτρωγαν λίγο αβοκάντο μαζί με το γεύμα τους μείωναν την όρεξή τους κατά 40% για τις επόμενες τρεις ώρες.

Σούπα
Κάθε υγρή σούπα είναι ικανή να ισορροπήσει τις ορμόνες της όρεξης και να περιορίσει τα λιγούρες, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και σύνθετους υδατάνθρακες.

Μήλο και μπανάνα
Τα μήλα είναι γεμάτα με αδιάλυτες φυτικές ίνες που έχουν αποδειχθεί ότι καταστέλλουν την πείνα και «γεμίζουν» ιδανικά το στομάχι. Παράλληλα, τα ζουμερά κόκκινα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα που σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου του αίματος, με αποτέλεσμα να σας απομακρύνουν από την αδυναμία και την υπερφαγία.

Γαλοπούλα
Το κυρίαρχο συστατικό της γαλοπούλας είναι η τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που εισέρχεται στον εγκέφαλο και στη συνέχεια μετατρέπεται σε σεροτονίνη. Η τελευταία προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα