christmas-dinner

Αυτές τις τροφές πρέπει να φας για να καταπολεμήσεις το φούσκωμα από το φαγοπότι!

By

Πόσες φορές μέσα στις γιορτές σου έχει τύχει μετά από το φαγοπότι, να θέλεις να πας κατευθείαν στο κρεβάτι σου γιατί νιώθεις την κοιλιά σου διπλή;

Αν έχεις φουσκώσει από το φαγοπότι των τελευταίων ημερών, γράψε σε ένα χαρτί και φύλαξε τις «μαγικές τροφές».

Πιες άφθονα υγρά: Φυσικά όχι αλκοόλ αλλά υγρά για ενυδάτωση που το πρώτο βασικό βήμα για την ”αποτοξίνωση” του οργανισμού. Μπορείς να πιεις γαλακτοκομικά τα οποία απαλύνουν τον πόνο στο στομάχι που μερικές φορές  ακολουθεί μια απρόσεκτη νυχτερινή έξοδο. Επιπλέον, τα ροφήματα μέντας χαλαρώνουν τους μυες του εντέρου και αυξάνει τις εκκρίσεις των πεπτικών υγρών, ανακουφίζοντας έτσι από τυμπανισμό και καούρες.

Μαστίχα Χίου: Το θαυματουργό λικέρ περιέχει ρητίνη, ελεανολικό και ολεανολικό οξύ, τα οποία λειτουργούν καταπραϋντικά στο πρήξιμο του στομαχιού.

mastixaxiou

Κατανάλωσε cream crackers σίκαλης, μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως και φρυγανιές. Είναι ιδανικά για τις καούρες, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί. Προσπάθησε να τρως συχνά και να μη μένεις νηστική πολλές ώρες, μιας και η έκκριση γαστρικών υγρών σε άδειο στομάχι δυσχεραίνει τα συμπτώματα δυσπεψίας και το φούσκωμα.

cream

Δοκίμασε τη χρήση αφεψημάτων όπως χαμομήλι και φασκόμηλο για να απαλυνθεί η στομαχική διαταραχή. Θα σε ανακουφίσουν από την πρώτη κιόλας γουλιά.

Θα δεις πως αν δοκιμάσεις κάτι από τα παραπάνω το φούσκωμα θα αποτελέσει παρελθόν και δε θα θυμάσαι τις εφιαλτικές ώρες μετά το φαγοπότι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
News & Trends ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά είναι πιο σημαντικό να τρως λιγότερο ή να γυμνάζεσαι περισσότερο; Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει!

Ένα ερώτημα που με απασχόλησε αρκετά στα προ-φοιτητικά μου χρόνια και η απάντησή του έγινε ξεκάθαρη κατά τη διάρκεια...
Διαβάστε Περισσότερα