Αυτός είναι ο τρελός λόγος που πάντα επιστρέφεις στο ίδιο βάρος!

By

Αν έχεις προσπαθήσει να αλλάξεις το βάρος σου θα ξέρεις πολύ καλά ότι το να πετύχεις τον στόχο σου είναι μόνο η αρχή.

Εκατοντάδες μελέτες έχουν δείξει πως υπάρχει ένα “ιδανικό βάρος” για το σώμα σου στο οποίο πάντα επιστρέφεις είτε χάσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου βάρος είτε πάρεις βάρος.

Σύμφωνα, λοιπόν, με έρευνες που έχουν γίνει υπάρχουν 4 λόγοι για τους οποίους συμβαίνει το παραπάνω.

Γενετική Κατά ένα μικρό ποσοστό το βάρος που έχεις οφείλεται στα γονίδιά σου. Σίγουρα υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα γονίδια στο σώμα σου τα οποία ελέγχουν πόσο λίπος έχεις και πού το αποθηκεύεις.

Τι μπορείς να κάνεις γι’αυτό: Μάλλον δε μπορείς να κάνεις πολλά. Απλά μην κολλάς στο ότι είναι το βάρος σου οφείλεται στα γονίδιά σου. Αν κάτι θέλεις να το αλλάξεις πολύ θα το αλλάξεις.

Ορμόνες Οι ορμόνες σου μπορεί να επηρεάσουν το βάρος σου με δύο τρόπους: επηρεάζουν το πώς αποθηκεύει το σώμα σου λίπος και το πόσο συχνά νιώθεις ότι πεινάς.

Τι μπορείς να κάνεις γι’αυτό: Άρχισε να κοιμάσαι καλά, να γυμνάζεσαι συχνά, να ελέγχεις το άγχος σου και να ακολουθείς μια πλούσια σε φυτικές ίνες διατροφή και θα τα καταφέρεις να έρθεις αντιμέτωπη με τις ορμόνες σου.

Δίαιτα Η διατροφή σου σίγουρα μπορεί να επηρεάσει το βάρος σου. Επειδή όμως έχεις συνηθίσει να τρως με έναν συγκεκριμένο τρόπο κάποια στιγμή η δίαιτα θα τελειώσει και εσύ σιγά-σιγά θα επιστρέψεις στο παλιό σου βάρος.

Τι μπορείς να κάνεις γι’αυτό: Άλλαξε εντελώς τις διατροφικές σου συνήθειες. Μείωσε γενικά τις μερίδες σου, παράγγελνε γενικά πιο αραιά απ’έξω και βάλε τις σαλάτες στη ζωή σου μια και καλή. Έτσι μπορεί να δεις μια αλλαγή που θα διαρκέσει.

Άσκηση Η σωστή γυμναστική μπορεί να φέρει μεγάλες αλλαγές στο σώμα σου. Το θέμα είναι να μην την εγκαταλείψεις σύντομα επειδή έφτασες στον επιθυμητό σου στόχο.

Τι μπορείς να κάνεις γι’αυτό: Αύξησε τη μυική σου μάζα με γυμναστική για να μπορέσεις να διατηρήσεις το νέο σου βάρος. Ο λόγος που πρέπει να χτίσεις μύες είναι ότι αυτοί θα επιτρέψουν στο σώμα σου να συνεχίσει να καίει θερμίδες ακόμα και όταν είσαι σε κατάσταση χαλάρωσης.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα