Ανταλλαγές συστατικών: Αυτές είναι οι πιο υγιεινές εναλλακτικές στην κουζίνα σου!

By

Ξέρεις ότι μπορείς να αντικαταστήσεις τα περισσότερα (για να μην πω όλα) ανθυγιεινά και παχυντικά συστατικά που βάζεις στα φαγητά σου με άλλα πιο υγιεινά και εξίσου νόστιμα; Δες ποιες είναι οι ανταλλαγές που μπορείς να κάνεις.

Λιπαρές ανταλλαγές

Τα λιπαρά είναι απαραίτητα στη διατροφή μας αλλά μόνο η καλή εκδοχή τους. Τα κακά λιπαρά κάνουν κακό στην καρδιά και ανεβάζουν την χοληστερίνη μας και γι’αυτό πρέπει να τα τρώμε σε όσο μικρότερες ποσότητες γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τα μειώσουμε.

kl_glyko02

Το γιαούρτι μπορεί άνετα να αντικαταστήσει την παχυντική μαγιονέζα σε σαλάτες και διάφορες άλλες συνταγές. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο… μπορεί και καλύτερο. Η μαγιονέζα περιέχει 79 γρ. λίπος ανά 100 γρ. πράγμα που δεν έχει καμιά σχέση με το γιαούρτι. Μπορείς επίσης να αντικαταστήσεις και την κρέμα γάλακτος με γιαούρτι. Δοκίμασε να φτιάξεις καρμπονάρα με γιαούρτι και θα πάθεις την πλάκα σου.

Ένας υπέροχος τρόπος για να μειώσεις την κατανάλωση κρέατος είναι να τρως τη μισή ποσότητα από αυτή που συνηθίζεις να τρως. Για να το καταφέρεις αυτό χωρίς καν να το καταλάβεις, κόψε απλά σε πιο λεπτά κομμάτια το κρέας σου (μπορείς για παράδειγμα να κόψεις μια χοντρή μπριζόλα στη μέση οριζοντίως).

Αλμυρές ανταλλαγές

Οι ειδικοί λένε πως πρέπει να τρώμε μέχρι 6 γρ. αλατιού την ημέρα. Παρόλα αυτά ο μέσος άνθρωπος καταναλώνεις γύρω στα 8,1 γρ. αλάτι. Μπορείς να αντικαταστήσεις το αλάτι με βότανα και μυρωδικά ενώ μπορείς να βάζεις στις συνταγές σου λεμόνι, λάιμ και πορτοκάλι. Επίσης, μια λύση είναι να βάζεις λίγη φέτα στις διάφορες συνταγές σου και να αντικαταστήσεις με αυτόν τον τρόπο το αλάτι. Αν, δηλαδή, μια συνταγή σου θέλει και αλάτι και τυρί, μπορείς να αποφύγεις το αλάτι και να βάλεις μόνο το τυρί.

kl_glyko

Γλυκές ανταλλαγές

Αν είσαι μεγάλη φαν των αναψυκτικών τότε μπορείς να τα αντικαταστήσεις με νερό στο οποίο έχεις δώσει γεύση με φρέσκα φρούτα. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα πράγμα που σημαίνει πως έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες. Σκέψου τα γλυκά σαν κάτι που μπορείς να τρως σε ιδιαίτερες περιστάσεις μόνο καθώς είναι γεμάτα ζάχαρη. Αν, όμως, θέλεις να φας γλυκό μετά το γεύμα σου μπορείς να προτιμήσεις λίγο frozen yogurt ή μερικά αποξηραμένα φρούτα που είναι πολύ γλυκά αλλά έχουν και πολλά θρεπτικά συστατικά. Λίγη μαύρη σοκολάτα μπορεί επίσης να νικήσει την ανάγκη σου για γλυκό. 

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News