Από πού θα πάρεις ασβέστιο αν δεν τρως γαλακτοκομικά; Πώς θα πάρεις την ημερήσια δόση σου;

By

Όλο και περισσότεροι ειδικοί λένε πως τα γαλακτοκομικά προϊόντα που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει.

Είτε ακολουθήσεις τις συμβουλές των δερματολόγων που λένε πως τα γαλακτοκομικά προκαλούν ακμή είτε των διατροφολόγων που λένε πως ο οργανισμός μας δεν είναι φτιαγμένος για να τα χωνεύει, η συμβουλή που δίνουν όλοι φαίνεται να είναι η ίδια (το καταλάβαμε! Πρέπει να τα κόψουμε). Πώς θα παίρνουμε, όμως, το ασβέστιο που χρειάζεται ο οργανισμός μας;

kl_asvestio02

Τρεις διατροφολόγοι διασήμων προτείνουν…

1. Το γάλα από σόγια είναι μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου. Λέγεται μάλιστα πως έχει περισσότερο ασβέστιο από το γάλα της αγελάδας και έχει και αρκετή βιταμίνη D που είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου.

2. Άλλες πηγές ασβεστίου είναι τα καρότα, τα πορτοκάλια, το τοφού, ο σολωμός, η βρώμη και τα δημητριακά. Επιπλέον κυκλοφορούν πολύ καλά συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν αρκετό ασβέστιο.

kl_asvestio01

3. Η βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων θέλει να πιστεύουμε ότι η οστεοπόρωση προκύπτει από την έλλεψη γαλακτοκομικών από τον οργανισμό μας. Αν, όμως, κάνεις μια χορτοφαγική διατροφή η αλήθεια είναι πως θα πάρεις αρκετό ασβέστιο. Το τοφού είναι μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου ενώ το ίδιο ισχύει για τους ξηρούς καρπούς, τον λιναρόσπορο, το σουσάμι και τα πράσινα λαχανικά.

Γιατί χρειαζόμαστε το ασβέστιο;

Το ασβέστιο είναι ένα μεταλλικό στοιχείο πολύ σημαντικό για τα οστά, την σωστή λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου. Συνεργάζεται με το φώσφορο για τη δόμηση υγιών οστών και δοντιών και με το μαγνήσιο για σωστή καρδιο-αγγειακή λειτουργία.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Πιες καφέ κάνει καλό: Οι ευεργετικές ιδιότητες του καφέ που σίγουρα δε γνωρίζεις!

Είναι σίγουρα μια από τις αγαπημένες σου συνήθειες κάθε πρωί για να καταφέρεις να ξυπνήσεις και να ανοίξει το...
Διαβάστε Περισσότερα