Πες αντίο στη ζάχαρη με αυτά τα 5 Tips

By

True Story!

Πριν περίπου 4 μήνες αποφάσισα να τελειώσω την σχέση μου με τη ζάχαρη. Την είχα αντικαταστήσει με καστανή τα τελευταία χρόνια αλλά οι 2 και κάτι κουταλιές στον καφέ όπως και να έχει ήταν υπερβολή. Ξεκινώντας μια σωστή διατροφή συν το γυμναστήριο μπήκε ένα τεράστιο απαγορευτικό και έκανα την καρδιά μου πέτρα και τον καφέ μου σκέτο νέτο ελληνικό!

Ναι, όπως σε κάθε χωρισμό μου ήταν δύσκολο στην αρχή αλλά με αυτά τα Tips θα τα καταφέρεις και εσύ!

Κόψε τα αναψυκτικά διαίτης

Εκτός του ότι περιέχουν χημικές ουσίες και τεχνητά γλυκαντικά βλαβερά για την υγεία μας, αυξάνουν την επιθυμία σας για ζάχαρη. Για την ακρίβεια, οι ουσίες αυτές ενεργοποιούν το σημείο αυτό του εγκεφάλου που ευθύνεται για τις λιγούρες. Αν θέλεις να κόψεις τη ζάχαρη πρέπει να τα αποφύγεις.

Κοιμήσου 

Στις 8 ώρες ύπνου, ο οργανισμός σου αποκτά επαρκή ενέργεια για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας ενώ ταυτόχρονα να νικάς την επιθυμία σου γλυκό.

Προτίμησε τις πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά

Η καθαρή πρωτεΐνη, όπως το κρέας, τα λαχανικά, το γιαούρτι και οι ξηροί καρποί είναι το καλύτερο σνακ. Όχι μόνο κόβουν την πείνα αλλά μειώνουν τις λιγούρες καθώς “ρίχνουν” τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Πάρε πολυβιταμίνες

Η έλλειψη βιταμινών προκαλεί έντονη επιθυμία για ζάχαρη. Με μια απλή εξέταση αίματος θα φανεί αν έχετε κάποια έλλειψη και ο γιατρός σας θα μπορέσει να σας χορηγήσει τις κατάλληλες βιταμίνες.

Νερό και πάλι, νερό

Πολλές φορές αυτό που αισθανόμαστε ως πείνα ή λιγούρα είναι στην πραγματικότητα δίψα! Αν θέλεις μανιωδώς να τσιμπήσεις κάτι πιες πρώτα αρκετό νερό. Αν η λιγούρα δεν υποχωρεί φάε κάτι υγιεινό και όχι κάποιο σνακ με ζάχαρη.

You may also like

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Εννιά πράγματα που μπορείς να κάνεις με το λεμόνι και σίγουρα ένα που δεν μπορείς

Λεμονάκι μυρωδάτο λέει το τραγούδι αλλά το λεμόνι το τελευταίο καιρό το συναντάμε σε πολλά blogs και sites με ιδιότητες...
Διαβάστε Περισσότερα