Αυτές οι τροφές είναι πιο υγιεινές όταν είναι μαγειρεμένες!

By

Το καταλάβαμε: Το σπανάκι είναι στη μόδα. Αλλά αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, το να το τρως ωμό είναι λίγο αηδία. Είναι σκληρό και πικρό και αν δεν του κάνεις μασάζ, η γεύση του είναι δυσάρεστη.

Τα νέα, όμως, είναι καλά για σένα που ναι μεν θέλεις να ακολουθείς τη μόδα αλλά από την άλλη δεν μπορείς με τίποτα να φας το σπανάκι ωμό. Το σπανάκι είναι πολύ καλύτερο για σένα και την υγεία σου όταν είναι μαγειρεμένο. Και το ίδιο ισχύει και για τα παρακάτω φρούτα και λαχανικά.

Σπανάκι: Το λαχανικό αυτό είναι γεμάτο ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο. Για να απορροφήσει όλα τα παραπάνω καλύτερα ο οργανισμός σου, μαγείρεψέ το. Η ποσότητα του ασβεστίου που θα πάρεις θα τριπλασιαστεί.

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια όταν είναι ωμά είναι δύσπεπτα. Για να κάνεις πιο εύκολη την πέψη τους, μαγείρεψέ τα. Με αυτόν τον τρόπο σκοτώνεις και τις τοξίνες και τα κάνεις πιο ασφαλή για φάγωμα.

kl_frouto02

Καρότα: Όπως τα μανιτάρια έτσι και τα καρότα είναι αρκετά δύσπεπτα όταν είναι ωμά. Μαγειρεύοντάς τα παίρνεις και μεγαλύτερες ποσότητες από τα θρεπτικά συστατικά τους, όπως είναι η βιταμίνη Α και η Β-καροτίνη.

kl_frouto01

Ντομάτες: Αυτό αποτελεί πραγματική έκπληξη μιας και οι περισσότεροι από εμάς τρώμε συνήθως ωμές τις ντομάτες. Από ό,τι φαίνεται, όμως, το λυκοπένιο που περιέχει η ντομάτα και βοηθάει στην καταπολέμηση του καρκίνου, αυξάνεται κατά 30% όταν αυτή μαγειρεύεται.

kl_frouto04

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Αυτή είναι η διατροφή που ακολούθησε και εξαφάνισε τα περιττά κιλά και το λίπος!

Είναι από τις γυναίκες που δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν. Το έχει παραδεχτεί και την συμπονώ να σου...
Διαβάστε Περισσότερα