Αυτά είναι τα 6 λαχανικά που περιέχουν την περισσότερη πρωτεϊνη!

By

Μπορεί τα λαχανικά να είναι απαραίτητα στην καθημερινότητά μας αλλά το ίδιο ισχύει και για τις πρωτεϊνες που αποτελούν απαραίτητο δομικό υλικό που χτίζει μύες ή τους αναπληρώνει όταν φθείρονται.

Αν θέλεις, λοιπόν, να έχεις δυνατούς μύες, τέλεια λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια και απαλή επιδερμίδα τότε θα πρέπει να τρως πρωτεϊνες και μάλιστα καθημερινά. Αν, όμως, δεν θέλεις να τρως πολύ κρέας ή δεν θέλεις να τρως καθόλου κρέας, μάθε ποια είναι τα λαχανικά που περιέχουν τις περισσότερες πρωτεϊνες από όλα.

Το μόνο που πρέπει να προσέχεις και να γνωρίζεις είναι πως οι φυτικές πρωτεϊνες είναι ατελείς πρωτεϊνες πράγμα που σημαίνει πως δεν αρκούν. Πρέπει να τις καταναλώνεις μαζί με δημητριακά ολικής άλεσης.

Ποια είναι, λοιπόν, τα λαχανικά που περιέχουν πρωτεϊνες και πόσο πρωτεϊνη περιέχει το καθένα από αυτά;

Mπρόκολο: Το μπρόκολο είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών (2,6 γραμμάρια ανά μισό φλιτζάνι) αλλά και πρωτεϊνών (2 γραμμάρια ανά μερίδα).

Aρακάς: Ένα φλιτζάνι περιέχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Καλαμπόκι: Εκτός από πρωτεΐνη περιέχει και βιταμίνη Β12, μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, σιδήρου και φώσφορου.

Ψητή πατάτα: Μία μεσαίου μεγέθους πατάτα περιέχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Σπανάκι: Ένα φλιτζάνι περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Αποτελούν μια πραγματική υπερτροφή, καθώς μισό φλιτζάνι περιέχει 2 γραμμάρια πρωτεΐνης, άφθονο κάλιο και βιταμίνη Κ.

You may also like

Hot News