Αυτά είναι τα φυσικά συμπληρώματα διατροφής! Εσύ τα γνωρίζεις;

By

Η φύση μας έδωσε τα δώρα της κι εμείς κάνουμε τα πάντα για να τις τα επιστρέψουμε πίσω, κατεστραμμένα. Πώς μου ήρθε τώρα αυτό θα με ρωτήσεις και δικαιολογημένα. Είχα μία συζήτηση τις προάλλες με κάποιους συναδέλφους μου σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής που προμηθεύονται κάθε τόσο από το φαρμακείο. Εγώ πάλι προσπαθούσα να τους πείσω ότι αυτά δεν κάνουν καλό στον οργανισμό, όσο κι αν γράφουν στις οδηγίες ότι επρόκειτο για φυσικά συμπληρώματα. Μάλιστα τους ανέφερα μία έρευνα που έγινε πριν από λίγο καιρό και εκεί οι επιστήμονες αποκάλυψαν τα φυσικά συμπληρώματα διατροφής που έχεις κι εσύ στο ψυγείο σου και δεν τα γνωρίζεις. Επειδή λοιπόν οι συνάδελφοί μου πείστηκαν μετά από λίγο ότι αυτό που κάνουν δεν είναι καλό, πάμε να δούμε μαζί ποια είναι και να τα μάθεις κι εσύ γιατί χρειάζονται στον οργανισμό.

Το ασπράδι του αυγού. Το λεύκωμα όπως ονομάζεται αποτελεί ένα διατροφικό όπλο υψηλής ποιότητας προσφέροντας ουσιαστικά καθαρή πρωτεΐνη. Έχει 12% καθαρή πρωτεΐνη, 0,25% λίπος, 0,7 υδατάνθρακες και μικρές ποσότητες λεκιθίνης, χοληστερόλης, βιταμινών Β και ενζύμων.

aspradi

Το στήθος από κοτόπουλο. Όχι το μπούτι. Αποτελεί μια από τις πιο πλούσιες πήγες πρωτεΐνης προσφέροντας ελάχιστα λιπαρά.

sthithos

Βασιλικός πολτός. Είναι εξαιρετικά πλούσιος σε βιταμίνες: θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ, πυριδοξίνη, βιοτίνη, φυλλικό οξύ και σε μικρότερες ποσότητες βιταμίνη C, D, A και Ε.

poltos

Ρύζι. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, όπως βιταμίνη Β1, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β6, φυλλικό οξύ και βιταμίνη Ε. Περιέχει, επίσης, σίδηρο, σελήνιο, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο. Αν και δίνει πρωτεΐνες χαμηλής βιολογικής αξίας, τα αμινοξέα που παρέχει είναι πληρέστερα από τα αμινοξέα άλλων δημητριακών.

rizi

Μαγιά μπύρας. Έχει μεγάλη διατροφική αξία λόγω υψηλής περιεκτικότητας της σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

magia

Από τους ξηρούς καρπούς, τα αμύγδαλα.  Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι άριστη πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών και προσφέρουν κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και πολυακόρεστα λιπαρά.

amigdala

Μη χάνεις χρόνο! Πήγαινε στο ψυγείο σου κι άρχισε να τα βάζεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα