Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για μετά το γυμναστήριο

By

Το γεύμα, που καταναλώνουμε, μετά την προπόνηση στο γυμναστήριο είναι το σημαντικότερο της ημέρας, γι΄αυτό καλό θα είναι να προσέχουμε τι επιλέγουμε. Το να μην τρως τίποτα μετά την άσκηση σου είναι πιο καταστροφικό ακόμα και από το να επιλέξεις τη λάθος τροφή.

Δες τι πρέπει να τρως και τι ώρα μετά την προπόνηση σου στο γυμναστήριο

Το ιδανικό γεύμα μετά το γυμναστήριο πρέπει να έχει δύο πράγματα: πρωτεΐνη και υδατάνθρακα και φυσικά άφθονο νερό. Επέλεξε:

  • Αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • Κοτόπουλο με λαχανικά ή ένα σάντουιτς λαχανικών και άπαχης γαλοπούλας με ψωμί ολικής άλεσης
  • Ομελέτα με λαχανικά
  • Σοκολατούχο γάλα
  • Δημητριακά με γάλα
  • Αυγά με ψωμί ολικής άλεσης
  • Μια μπάρα δημητριακών

snack-gym

Και τώρα δες πότε πρέπει να φας το νέο σου γεύμα

Η τέλεια ώρα είναι η πρώτη μισή με μία ώρα από το τέλος της προπόνησης σου. Είναι το διάστημα, που εξαντλείται το γλυκογόνο των μυών και τα ένζυμα και που μετατρέπουν τη γλυκόζη σε γλυκογόνο και χρειάζονται ενέργεια.

Το νερό επίσης είναι πολύ σημαντικό, αφού θα αναπληρώσει τα υγρά, που χάθηκαν κατά την εφίδρωση σου. Μη ξεχνάς να αναπληρώνει το κάλιο μετά από κάθε προπόνηση, μία μπανάνα θα το επαναφέρει στα προηγούμενα στάδια.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα