Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική δίαιτα! Βάζει φωτιά στον μεταβολισμό

By

Χάσε εύκολα κιλά!

Η Δίαιτα των 3 Ωρών βασίζεται στη λογική ότι πρέπει να τρώμε ένα γεύμα ή ένα σνακ κάθε τρεις ώρες.

Τα γεύματα ξεκινούν μέσα στην πρώτη ώρα μόλις ξυπνήσουμε και τελειώνουν τρεις ώρες πριν κοιμηθούμε.

To πρόγραμμα

Πρωινό

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης μεμία κουταλιά της σούπας φιστικοβούτυρο (ή ταχίνι) και μισή μπανάνα.
Ένα μικρό μπολ με κουάκερ, κανέλα, φράουλες, μπανάνα ή μία χούφτα σταφίδες και 1/4 φλιτζανιού άπαχο γάλα.
Σάντουιτς με μαύρο ψωμί του τοστ και ομελέτα με ένα αυγό. Προσθέτετεκρεμμύδι και ό,τι σαλάτα θέλετε.
Μισή μπαγκέτα ολικής άλεσης με μία κουταλιάτης σούπας τυρί κρέμα, μία φέτα καπνιστό σολομό, ντομάτα, φέτες κρεμμύδι και κάππαρη.

Δεκατιανό

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

Δύο φέτες πεπόνι.
Ένα μικρό μήλο.
Σέλερι με φιστικοβούτυρο.
Ένα ροδάκινο με 5 αμύγδαλα.
Γιαούρτι με 2% λιπαρά και μία κουταλιά δημητριακά πλούσια σεφυτικές ίνες.

Μεσημεριανό

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

Σαλάτα σπανάκι με ντοματίνια, κόκκινο κρεμμύδι, αγγούρι, καρότο και κόκκινη πιπεριά. Τη συνοδεύετε με στήθος κοτόπουλο, φρέσκο σολομό ή τόνο και λίγη φέτα χαμηλή σε λιπαρά.Την περιχύνετε με μία κουταλιά της σούπας βινεγκρέτ με μπαλσάμικο.
Σάντουιτς με μαύρο ψωμί και γαλοπούλα.Το συνοδεύετε με σαλάτα με πράσινα λαχανικά.
Ένα φλιτζάνι μακαρόνια ολικής άλεσης Συνοδεύετεμε 1/4 φλιτζανιού σάλτσα ντομάτα και σαλάτα.

Απογευματινό

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

Ένα από τα σνακ του δεκατιανού.
Μία φέτα γαλοπούλα με λίγο άπαχοτυρί.
Ένα φλιτζάνι smoothie από φρούτα.
Δύο φλιτζάνια ποπ-κορν.

Δείπνο

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

Ένα κομμάτι άπαχο κρέας (μοσχάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι), ψητό ή βραστό, μαζί με σαλάτα ή λαχανικάστον ατμό. Συνοδέψτε με μία χούφτα μαύρο ρύζι ή κινόα.
2 παϊδάκια αρνίσια με μία χούφτα μαύρο ρύζι και σαλάτα.
Μπορείτε να διαλέξετε ένα γεύμα από τα μεσημεριανά.
Επιδόρπιο

Βοηθάει ώστε να μην έχετε κρίσεις πείνας μέσα στηνύχτα.

Διαλέξτε ανάμεσα σε:

3 φράουλες.
Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με γεύση φρούτων.
Μισό κεσέ γιαούρτι με ψιλοκομμένα ροδάκινα ή μήλα.

Πηγή: youweekly.gr

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
News & Trends Ζήσε Υγιεινά Υγεία

4 λόγοι που η ζεστή σοκολάτα σου κάνει πραγματικά καλό!

Λατρεύουμε τη ζεστή σοκολάτα, παρόλα αυτά δεν είναι η πρώτη μας επιλογή ειδικά αν είμαστε σε φάση διατροφής…  Έτσι...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS News & Trends

Αθλητικά παπούτσια: Πώς να διαλέξεις τα κατάλληλα ανάλογα με την προπόνησή σου!

Έχουμε πει πολλές φορές πως η επιλογή του σωστού αθλητικού παπουτσιού είναι βασική! Πώς όμως θα διαλέξεις το ιδανικό...
Διαβάστε Περισσότερα