Buddha bowl με φιλέτο γλώσσας, μαύρο ρύζι, λαχανικά και dressing γιαουρτιού

By

Τα buddha bowl είναι πολύ γνωστά στο εξωτερικό και πολλές celebrities ζουν στην κυριολεξία τρώγοντας καθημερινά μόνο τέτοια. Προσωπικά τα λατρεύω γιατί περιέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε γεύμα.

Δες παρακάτω τι ακριβώς είναι ένα buddha bowl καθώς και πώς έφτιαξα το δικό μου σήμερα.

Δες ακόμα –> Πεντανόστιμη νηστίσιμη μακαρονοσαλάτα χωρίς λάδι | Για τους πιο αυστηρούς της νηστείας

Πώς το φτιάχνουμε;

Η διαδικασία για να φτιάξεις το τέλειο buddha bowl είναι απλή και συγκεκριμένη. Κάθε buddha bowl πρέπει να περιλαμβάνει συγκεκριμένες κατηγορίων τροφίμων για να είναι πλήρες και σούπερ θρεπτικό.

Στόχος ενός buddha bowl είναι να είναι θρεπτικό, να έχει πολλά χρώματα και να είναι πεντανόστιμο. Γιατί να μην θέλεις, λοιπόν, να τρως ένα τέτοιο ακόμα και κάθε μέρα; Ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός είναι πραγματικά ό,τι χρειαζόμαστε.

Και η διάσημη influencer Camila Coelho τρώει buddha bowls καθημερινά! Δες ποιο είναι το αγαπημένο της.

buddha bowl
Το πιο νόστιμο buddha bowl!
  1. Μαγειρεμένο δημητριακό -> ρύζι, καστανό ρύζι, κινόα, πλιγούρι, φαγόπυρο ή και noodles
  2. Κάτι σοταρισμένο -> μπορείς να σοτάρεις κάποιο λαχανικό που θα επιλέξεις εσύ (μανιτάρια, πιπεριές, kale ή ό,τι άλλο θέλεις). Απλά θα διαλέξεις ένα λαχανικό για σοτάρισμα
  3. Κάτι βραστό -> μπορείς να επιλέξεις μπρόκολο, καρότο, κουνουπίδι, μανιτάρια, σπαράγγια ή ό,τι άλλο θέλεις. Μπορείς να βάλεις πάνω από ένα βραστά λαχανικά
  4. Κάτι τριμμένο -> μπορείς να τρίψεις καρότα, λάχανο, κολοκυθάκι, παντζάρι ή ό,τι άλλο θέλεις. Μπορείς να βάλεις πάνω από ένα τριμμένα λαχανικά
  5. Μια πρωτεϊνη -> μπορείς να βάλεις κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μπιφτέκι, αυγά, φασόλια, χούμους
  6. Dressing -> Μπορείς να βάλεις ό,τι dressing θέλεις στο buddha bowl σου ή και το κλασικό λαδολέμονο
  7. Φρέσκα βότανα -> μπορείς να βάλεις βασιλικό, κόλιαντο, μαϊντανο, μέντα ή ό,τι άλλο θέλεις
  8. Κάτι τραγανό -> μπορείς να βάλεις αγγούρι, πράσινα λαχανικά ή ό,τι άλλο θέλεις
  9. Κάτι ψητό -> βάλε γλυκοπατάτα, καρότο, κουνουπίδι, κολοκύθα ή ότι άλλο θέλεις. Μπορείς να επιλέξεις πάνω από ένα ψητά λαχανικά
  10. Καλά λιπαρά -> βάλε αβοκάντο, ελιές, ξηρούς καρπούς ή κάποιον σπόρο όπως είναι ο λιναρόσπορος, τα chia seeds ή ο κολοκυθόσπορος

Διάβασε το υπόλοιπο άρθρο στο dearlife.gr.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα