Buddha Bowl με ψητά, ωμά λαχανικά και χούμους

By

Λατρεύω τα Buddha Bowls γιατί πολύ απλά περιέχουν τα πάντα ή τουλάχιστον… λίγο από τα πάντα! Είναι χορταστικά, είναι σούπερ υγιεινά και είναι και σούπερ light!

Το σωστό το buddha bowl πρέπει να περιέχει και πρωτεϊνη και υδατάνθρακα και λιπαρά και φυτικές ίνες και το buddha bowl που ακολουθεί τα έχει όλα.

Ξέρω ότι ο χρόνος των περισσότερων από εσάς είναι περιορισμένος όπως είναι και ο δικός μου. Παρόλα αυτά μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω στο σπίτι για τον Αλέξανδρο (τον άντρα μου), τον Μάξιμο (τον γιο μου) και εμένα. Δεν μας αρέσει να τρώμε απ’έξω ή τουλάχιστον δεν μας αρέσει να τρώμε απ’έξω σε καθημερινή βάση.

Τι περιέχει το συγκεκριμένο buddha bowl;

Απλά, καθημερινά υλικά που μπορεί να έχετε ακόμα και αυτή τη στιγμή στα ντουλάπια της κουζίνας σας και στο ψυγείο.

Πιο συγκεκριμένα τα βασικά υλικά είναι τα εξής:

πατάτα
κολοκυθάκι
ντοματίνια
αγγούρι
ρεβύθια

Θερμίδες υλικών:

3 πατάτες (220 θερμίδες η 1μιση πατάτα)
3 κολοκυθάκια (47 θερμίδες το 1μιση κολοκυθάκι)
3 χούφτες ντοματίνια (περίπου 22 θερμίδες τα μισά ντοματίνια)
3 αγγούρια (68 θερμίδες το 1μιση αγγούρι)
4 κ.σ. (46 θερμίδες οι 2 κ.σ.)
2 κ.σ. (120 θερμίδες η 1 κ.σ.)

Βρες ολόκληρη τη συνταγή στο mrssoupe.com.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News