protein

Αποφάσισες να πάρεις πρωτεΐνη για απώλεια βάρους; Αυτά είναι τα 6 συστατικά που πρέπει να αναζητήσεις!

By

Ο διατροφολόγος Rick Hay μας αποκαλύπτει τα έξι βασικά συστατικά που πρέπει να αναζητήσεις όταν αποφασίσεις να αγοράσεις πρωτεΐνη για να ενισχύσεις την προσπάθεια σου για απώλεια βάρους

Οι περισσότερες σκόνες πρωτεΐνης είναι κατασκευασμένες για χτίσιμο μυών. Αλλά υπάρχουν και οι  πρωτεΐνες που μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος, να ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σου και να κοντρολάρεις την όρεξη σου! Ο διατροφολόγος Rick Hay εξηγεί

Τα συμπληρώματα πρωτεΐνης είναι από μόνα τους μια κατηγορία και όταν δεν έχεις την κατάλληλη καθοδήγηση είναι πολύ πιιθανόν να χαθείς στη μετάφραση. Ο κανόνας, λέει ο διατροφολόγος Rick Hay, λέκτορας στη διαχείριση βάρους στο College of Naturopathic Medicine, είναι: «αν δεν μπορείς να το προφέρεις, τότε προφανώς δεν θα είναι καλό για σας». Τα καλά νέα είναι πως πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η ποιοτική σκόνη πρωτεΐνης, όπως ο ορός γάλακτος ή vegan πρωτεΐνες – από φυτικές πηγές όπως το ρύζι, μπιζέλι ή κάνναβη-  μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά  τη προσπάθεια σου για απώλεια βάρους, να αυξήσει την απόδοση σου και να μειώσει το ποσοστό λίπους στο σώμα σου!

Καρνιτίνη

Ένα από τα βασικά συστατικά είναι η καρνιτίνη! Έχει έναν θαυμάσιο ρόλο! Βοηθάει στην καύση του λίπους και στην αποβολή του από το σώμα μας!

Matcha Green Tea

Ένα άλλο συστατικό που πρέπει να δούμε είναι το πράσινο τσάι matcha, με πολλά άλλα οφέλη, ψυχολογικά και αντιοξειδωτικά. Οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση έως και πέντε φλιτζανιών πράσινου τσαγιού την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον καθημερινό μεταβολισμό. “Αμέτρητες μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι ωφελεί τον μεταβολισμό. Σε μία, που έγινε το 2014 στο Πανεπιστήμιο του Πανεπιστημίου του Penn, ποντίκια σε δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά που κατανάλωναν εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και με τακτική άσκηση παρουσίασαν απότομες μειώσεις στο τελικό σωματικό βάρος και σημαντικές βελτιώσεις στην υγεία. Μετά από 16 εβδομάδες, έδειξαν μέση μείωση σωματικής μάζας κατά 27,1% και μέση μείωση της μάζας λίπους στην κοιλιά κατά 36,6%.

 Γλουταμίνη

Αν ψάχνετε να βοηθήσετε τους μύες σας να ανακάμψουν μετά από ένα δυναμικό workout ή θέλετε να τους βοηθήσετε γιατί αισθάνεστε ότι είναι λίγο σφιχτοί, ένα από τα βασικά συστατικά που ψάχνετε είναι η γλουταμίνη, ένα μυοχαλαρωτικό που έχει επίσης και άλλα οφέλη στο νευρικό σύστημα και χρησιμοποιείται για να βοηθήσει το άγχος. Είναι επίσης απαραίτητο για την υγιή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και για τη διατήρηση υγιών μυών, ειδικά αν ασκείστε έντονα.

Πρωτεΐνες που βασίζονται σε φυτά

Οι φυτικές πρωτεΐνες είναι αποτελεσματικά συστατικά για να βελτιώσουν την παραγωγή ενέργειας στο σώμα και σε ένα μιτοχονδριακό [κυτταρικό] επίπεδο επίσης. Έχουν μια σειρά από βασικά αμινοξέα που βοηθούν να παραδώσουν στην κυψέλη την ενέργεια που χρειάζεστε. Τέτοιες πρωτεΐνες δεν μεταβολίζονται τόσο γρήγορα όσο μερικοί από τους σάκχαρους υδατάνθρακες σκέψης και έτσι μπορούν να βοηθήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ των γευμάτων. Αναζητήστε ένα συνδυασμό φυτικών πρωτεϊνών όπως μπιζέλι, κάνναβης, ρύζι και σπόροι κολοκύθας για να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε ένα υγιεινό μείγμα.

Ινουλίνη

Η ινουλίνη είναι ένας φυσικός πολυσακχαρίτης που παράγεται από πολλά είδη φυτών, κυρίως από ρίζες ή ριζώματα. Χρησιμοποιείται ευρύτατα στα επεξεργασμένα τρόφιμα για να προσδίδει μια ήπια γλυκιά γεύση, πολλές φορές και ως υποκατάστατο της ζάχαρης. Βοηθάει στην καύση του σπλαχνικό λίπος.

Στέβια

Αν θέλετε  ένα φυτικό γλυκαντικό που δεν διαταράσσει το ρυθμιστικό σύστημα του οργανισμού, δεν προκαλεί αιχμές ζάχαρης και βοηθά στην πρόληψη της πείνας – σε αντίθεση με τα περισσότερα  γλυκαντικά, αυτό είναι η στέβια.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα