Δες τι θα σου συμβεί αν σταματήσεις να τρως ψωμί!

By

Το έχω κάνει, το έχω ξανακάνει και θα το κάνω και πάλι. Η αποτοξίνωση από το ψωμί και όλες τις λευκές τροφές (αλεύρι, ζυμαρικά, δημητριακά) είναι πραγματικά ό,τι χρειάζομαι σε μερικές φάσεις της ζωής μου. Άλλωστε τα τόσο αγαπητά σε όλους μας μακαρόνια είναι υπερεκτιμημένα. Δε νομίζεις;

Δες τι μου συμβαίνει κάθε φορά που μειώνω στο ελάχιστο για μεγάλο χρονικό διάστημα τις λευκές τροφές για να ξέρεις -σε περίπτωση που το δοκιμάσεις και εσύ- τι σε περιμένει!

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι πως δεν πρέπει να κόβεις εντελώς όλους τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου αλλά να τους περιορίζεις ή να τους αντικαθιστάς με πιο υγιεινές εκδοχές τους. Δες γιατί…

kl_ydatanthrakas02

Χάνεις υγρά

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς με το που κόβεις τις λευκές τροφές είναι το πόσο γρήγορα ξεφουσκώνεις. Δεν χάνεις, όμως, λίπος (δυστυχώς). Χάνεις νερό. Από τη στιγμή που θα φας έναν υδατάνθρακα να ξέρεις πως μαζί με κάθε γραμμάριο από αυτόν αποθηκεύεται στο σώμα και 3-4 φορές το βάρος του σε νερό. Με το που θα κόψεις τους υδατάνθρακες θα χαθεί και το νερό που έχεις αποθηκεύσει μαζί με αυτούς.

Παθαίνεις στερητικό σύνδρομο και νιώθεις σαν να είσαι άρρωστη

Οι λευκές τροφές και κυρίως το ψωμί είναι σαν ναρκωτικό. Με το που το κόβεις παθαίνεις ένα είδος στερητικού συνδρόμου. Αποκτάς άσχημη αναπνοή, στεγνώνει το στόμα σου, αισθάνεσαι κούραση, αδυναμία, ζαλάδα, έχεις αϋπνία (προσωπικά η κούραση και αδυναμία είναι τα δικά μου συμπτώματα μιας και έτσι κι αλλιώς δεν καταναλώνω μεγάλες ποσότητες υδατάνθρακα στην καθημερινότητά μου). Με λίγα λόγια αισθάνεσαι σαν να είσαι άρρωστη. Στην πορεία ο οργανισμός σου συνηθίζει αυτή την έλλειψη κετόνων και έτσι παύεις να αισθάνεσαι τόσο άσχημα.

kl_ydatanthrakas01

Πέφτουν τα επίπεδα της ενέργειάς σου

Αυτό είναι αναμενόμενο μιας και οι υδατάνθρακες δίνουν πολύ ενέργεια. Τα δημητριακά (ειδικά αυτά της ολικής άλεσης) αποτελούν εξαιρετική πηγή σιδήρου, μαγνησίου και βιταμίνης B, οι οποίες διατηρούν τα επίπεδα της ενέργειάς σου σε υψηλά επίπεδα. Κόβοντάς τα μειώνεται η ενέργειά σου. Το ιδανικό είναι να περιορίζεις την κατανάλωσή τους και όχι να τα βγάζεις εντελώς από τη διατροφή σου.

Αποκτάς προβλήματα δυσκοιλιότητας

Οι φυτικές ίνες που παίρνεις από τους υδατάνθρακες βοηθούν στην σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα σου, μειώνουν τον κίνδυνο της παχυσαρκίας και των χρόνιων ασθενιών ενώ κάνουν τις επισκέψεις στην τουαλέτα πιο συχνές (πάνε τα προβλήματα δυσκοιλιότητας που λέγαμε).

Χαλάει η διάθεσή σου

Δεν χαλάει η διάθεσή σου επειδή δεν τρως σουβλάκια. Οι υδατάνθρακες αυξάνουν την αίσθηση της καλής διάθεσης. Επομένως, όταν κόβεις ακόμα και τις πιο υγιεινές εκδοχές τους, όπως είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, η ψυχική σου υγεία διαταράσσεται.

kl_ydatanthrakas

Δυσκολεύουν οι προπονήσεις σου

Οι υδατάνθρακες είναι αυτοί που σου δίνουν ενέργεια όταν γυμνάζεσαι (είτε κάνεις αερόβια άσκηση είτε κάνεις βάρη). Με το που θα τους κόψεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου θα πέσουν αμέσως. Και όσο χειρότερες γίνονται οι προπονήσεις σου τόσο χειρότερα θα είναι τα αποτελέσματα που δεν θα βλέπεις στο σώμα σου.

Η λογική δεν είναι να βγάλεις από τη διατροφή σου ότι περιέχει αλεύρι. Αυτό που μπορείς να βγάλεις τελείως χωρίς να σου λείψει πραγματικά τίποτα, είναι το λευκό ψωμί. Αντικατέστησέ το με ψωμί ολικής άλεσης και προτίμησε τα ζυμαρικά και το ρύζι ολικής άλεσης για να διατηρείς τα επίπεδα της ενέργειάς σου στα ύψη τους και να μην παθαίνεις όλα όσα σου ανέφερα παραπάνω.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News