9+1 προτάσεις για τις ημέρες που θέλεις γλυκό χωρίς θερμίδες!

By

Υπάρχουν και εκείνες οι ημέρες,  που η επιθυμία σου για γλυκό χτυπάει κόκκινο. Έλα που όμως δε θες να χαλάσεις και τη διατροφή σου, δες πως το έξυπνο snacking θα σε βοηθήσει.

Η παρακάτω λίστα προτείνει υγιεινά και ελαφριά γλυκά snack με λιγότερες από 100 θερμίδες, τα οποία θα ικανοποιήσουν την όρεξή σου χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις. Δες πως θα καταφέρεις να φας γλυκό χωρίς θερμίδες!

Ένα φλιτζάνι κακάο με άπαχο γάλα.
2 μικρά ντόντας από κανέλα.
Μισή μπανάνα με λιωμένη μαύρη σοκολάτα.
Μισό γιαούρτι με λίγο μέλι και κανέλα.
1 μέτριο μήλο ψημένο στο φούρνο με λίγη κανέλα και μέλι.
Μισή φέτα μαύρο ψωμί με μισό κ.γ φυστικοβούτυρο.
Μισό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με μία χούφτα βατόμουρα.
1 αποξηραμένο σύκο με μισή κ.γ φυστικοβούτυρο.
Μισή κούπα μους κακάο με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.
2 μικρά κομμάτια μαύρης σοκολάτας.

Special Thanks to  homefitness.gr

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα