Αυγά: Δεν υπάρχει πιο ποιοτική πρωτεΐνη από αυτά!

By

Είτε σου αρέσουν είτε όχι τα αυγά είναι η πιο πλήρης πηγή πρωτεϊνών που υπάρχει καθώς περιέχει τα πιο σημαντικά αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός για να χτίσει μύες. Ειδικά αν γυμνάζεσαι τα αυγά είναι απαραίτητα για εσένα. Μάθε όλα όσα δεν ξέρεις γι’αυτά.

Οι βιταμίνες που περιέχουν τα αυγά είναι πολλές και προσφέρουν πολλά στον οργανισμό σου. Πιο συγκεκριμένα η βιταμίνη A κάνει καλό στο δέρμα και την μυϊκή ανάπτυξη. Η D δυναμώνει τα οστά αυξάνοντας την απορρόφηση του ασβεστίου. Η βιταμίνη E προστατεύει τα κύτταρα από την οξείδωση. Η Β1 βοηθάει στην απελευθέρωση ενέργειας από τους υδατάνθρακες, η B2 βοηθάει στην απελευθέρωση ενέργειας από τις πρωτεΐνες και το λίπος και η Β12 βοηθάει στον σχηματισμό των νευρικών ινών και των κυττάρων του αίματος.

kl_avga01

Πέρα από τις βιταμίνες και τα αμινοξέα, τα αυγά περιέχουν και πολλά μέταλλα όπως είναι ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το ασβέστιο, το σελήνιο και το ιώδιο.

Τα αυγά είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που θεωρούνται ως “πλήρης πρωτεΐνη”. Μια πλήρης πρωτεΐνη περιέχει τα 9 απαραίτητα αμινοξέα (αυτά βοηθούν τον οργανισμό να συνθέσει πρωτεϊνη η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη γενική υγεία, την καταπολέμηση των λοιμώξεων και τη μυϊκή ανάπτυξη), τα οποία το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει με φυσικό τρόπο.

Σε ό,τι αφορά τις θερμίδες, έχει παρατηρηθεί πως αυτοί που τρώνε αυγά για πρωινό καταναλώνουν 163 λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό τους, νιώθουν λιγότερο πεινασμένοι και τρώνε 418 θερμίδες λιγότερες σε ένα 24-ωρο.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα