Φτιάξε Αβοκαντέζα… αντί για μαγιονέζα!

By

Πάμε να φτιάξουμε αντί για μαγιονέζα, αβοκαντέζα με υγιεινά λιπαρά από αβοκάντο.

Αβοκαντέζα: Η υγιεινή εκδοχή της μαγιονέζας! Και όμως υπάρχει!

Την βρήκα στο site του αγαπημένου Άκη Πετρετζίκη και έπρεπε να τη δοκιμάσω! Στην κυριολεξία απογειώνει ό,τι συνοδέψει!!! Από ψάρι, μέχρι και σνακ, σάντουιτς μέχρι και φαλάφελ!

Και πιστεύω πως ήρθε η ώρα να τη δοκιμάσεις και εσύ!

Θα χρειαστείς

1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο

  • 3 σκελίδες σκόρδο
  • 2 αβοκάντο ώριμα
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • λίγο μπούκοβο
  • χυμό και ξύσμα απο 1-2 λάιμ
  • 1 κ.σ. ξύδι
  • φρέσκο κόλιανδρο προαιρετικά

Μέθοδος Εκτέλεσης

Σοτάρουμε σε ένα τηγάνι σε λίγο ελαιόλαδο το κρεμμύδι με το σκόρδο να μαραθούν καλά.

 Μεταφέρουμε σε ένα μπλέντερ και χτυπάμε μαζί με τα αβοκάντο, το αλάτι, το πιπέρι, το μπούκοβο, τον χυμό και το ξύσμα από το λάιμ, το ξύδι και τον κόλιανδο. Προσθέτουμε σιγά-σιγά ελαιόλαδο όσο χρειάζεται για να γλυκάνει και να έχει το μείγμα μας ωραία υφή.

Σερβίρεται με πίτες ή κριτσίνια.

Διατηρείται σε καλά κλεισμένο βάζο μέχρι και 5 μέρες απλά θα αρχίσει να αραιώνει η σύσταση της.

Tip: Ελαιόλαδο και λάιμ μπορούμε να προσθέσουμε όσο θέλουμε εξαρτάται από το γούστο μας!

Photo credit: G. Drakopoulos

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα