Κι όμως, μπορείς να τρως αυγό κάθε μέρα! Η απενοχοποίηση αυτού του τόσο μικρού (στο μάτι) θησαυρού.

By

Μπορεί τα οφέλη του να είναι πολλά αλλά ο κρόκος του είναι αυτός που περιέχει 186 mg χοληστερόλης – περισσότερη από την ημερήσια ποσότητα χοληστερόλης που πρέπει να καταναλώνουμε σύμφωνα με τους ειδικούς.

Η ανησυχία, λοιπόν, για την αύξηση της χοληστερόλης και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει κάτι τέτοιο στην υγεία τους, έκανε πολλούς ανθρώπους να αντικαταστήσουν ολόκληρο το αυγό με το ασπράδι του ή το έβγαλαν εντελώς από τη διατροφή τους. Υπάρχουν, όμως, πολλά πράγματα για τα αυγά που ίσως δεν γνωρίζεις. Είναι γεμάτα βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που οφελούν τον εγκέφαλο και την καρδιά και αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης.

kl_avgo02

Μάθε όλα όσα πρέπει να ξέρεις και δες το με άλλο μάτι…

Τα αυγά δεν αυξάνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης

Η πραγματικότητα είναι ότι περιέχουν αρκετή χοληστερόλη. Παρόλα αυτά, για τους περισσότερους ανθρώπους μόνο μια μικρή ποσότητα αυτής της χοληστερόλης περνάει στο αίμα. Σύφωνα με το American Heart Association τα λιπαρά που μπορεί να περιέχει μια διατροφή μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της χοληστερόλης και όχι η χοληστερόλη που μπορεί να περιέχει μια μεμονομένη τροφή. Ένα μεγάλο αυγό έχει μόλις 1,6 γρ. κορεσμένα λιπαρά. Αν το συγκρίνεις με το βούτυρο που έχει 7 γρ. κορεσμένα λιπαρά θα καταλάβεις τι είναι αυτό που δεν πρέπει να τρως (σε μεγάλες ποσότητες). Σίγουρα, πάντως, δεν είναι το αυγό. “Οι άνθρωποι φοβούνται την χοληστερόλη που περιέχεται στο φαγητό και έτσι κόβουν τα αυγά. Παίρνουν, όμως, πολλά κορεσμένα λιπαρά που στην ουσία αυξάνουν τη χοληστερόλη-όπως είναι το βούτυρο και το τυρί-και την αυξάνουν χωρίς να το καταλαβαίνουν”, λέει μια ειδική διατροφολόγος.

kl_avgo01

Τα αυγά αποτελούν ένα από τα καλύτερα είδη πρωτεϊνης γιατί δεν περιέχουν και υδατάνθρακες

Πέρα από τα 6 γρ. πρωτεϊνης που έχει ένα αυγό, αποτελεί επίσης εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β,  φυλικού οξέος και σιδήρου. Ο κρόκος επίσης περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και μπορεί να σε προστατεύσει από καρδιακά προβλήματα. Η χοληστερόλη που περιέχει μπορεί να τρομάξει πολλούς αλλά τα θρεπτικά συστατικά του είναι τόσα πολλά που υπερνικούν το ένα αρνητικό του.

Έχεις διαβήτη ή καρδιακά προβλήματα; Τρώγε αυγά με προσοχή…

Διάφορες έρευνες του American Journal of Clinical Nutrition έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που έχουν διαβήτη πρέπει να προσέχουν με την κατανάλωση αυγών. Επίσης οι άνθρωποι που έχουν καρδιακά προβλήματα πρέπει να περιορίσουν την καταλάνωση αυγών και να μην τρώνε πάνω από 3 κρόκους την εβδομάδα.

You may also like

Instagram Slider

  •      !!
  • You are not hungry you are looking for something to
  • The best way to predict the future is to create
  • Just let that negative shit goooo  taylorlewisphoto hannahedenfitness keepupgr

Hot News