Μια πεντανόστιμη συνταγή που θα βάλει το ψητό μήλο στο πιάτο σου!

By

Αυτή η συνταγή είναι σούπερ φθινοπωρινή, σούπερ νόστιμη και πολύ ιδιαίτερη. Δοκίμασε κάτι διαφορετικό και απογειώσου.

Να τι θα χρειαστείς για να τη φτιάξεις για 4 άτομα: 250 γρ. κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα, 4 κ.γ. φυστίκια, 4 κ.γ. σταφίδες, 1 κ.σ. κάρι σε σκόνη, 1 κρεμμύδι πολύ ψιλοκομμένο και 1/4 κ.γ. αλάτι και μαύρο πιπέρι.

Αφού βράσεις το κοτόπουλο και το ψιλοκόψεις, ψιλόκοψε και τα φυστίκια σου για να μην είναι πολύ χοντροκομμένα. Ανακάτεψε όλα τα υλικά μαζί και χώρισέ τα στα 4.

Πάρε 4 μήλα, κόψε την κορυφή τους οριζοντίως και άδειασε τα από τα κουκούτσια και αρκετό από το εσωτερικό τους για να χωρέσει το μείγμα σου. Βάλε λίγο μείγμα μέσα σε κάθε μήλο και πασπάλισε με λίγη τριμμένη φρυγανιά και λίγο ελαιόλαδο.

kl_milo01

Βάλε τα μήλα σου στο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν. Καλό είναι όσο είναι στο φούρνο να είναι καλυμμένα με αλουμινόχαρτο. Αφαίρεσε το αλουμινόχαρτο στα 20 λεπτά και ψήσε για άλλα 5 λεπτά.

Θρεπτικά συστατικά ψημένου μήλου

Το βραστό ή ψητό μήλο δεν έχει τα ίδια θρεπτικά συστατικά που έχει το ωμό. Ο λόγος είναι πως η βιταμίνη C που περιέχει είναι πολύ ευαίσθητη στη θερμοκρασία με αποτέλεσμα να καταστρέφεται με το ψήσιμο. Τα υπόλοιπα, όμως, θρεπτικά συστατικά δεν καταστρέφονται ενώ το ίδιο ισχύει και για τις φυτικές ίνες.

Ένα ψητό μήλο έχει 53 θερμίδες, 14 γρ. υδατάνθρακα, 2 γρ. φυτικές ίνες και προσδίδει από τις ημερήσιες ανάγκες το 1% σε βιταμίνη C, το 1% σε ασβέστιο και το 1% σε σίδηρο. Επίσης καλό είναι να γνωρίζεις πως το 50% των φυτικών ινών του μήλου βρίσκεται στη φλούδα του γι’αυτό καλό είναι να τα τρως ολόκληρα.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News